Snak

Mere indhold efter annoncen
Er altid nøgen.


Der gik en historie om at Jamie Oliver var kommet til skade, da han tilberedte valentinesmiddag nøgen. Noget med løsthængende dele og en gasbrænder.
A good friend will help you move. A really good friend will help you move a body.
Disse Floyd-programmer har jeg vist ikke set før:

http://youtu.be/Q9BshaYu8y4

Man bliver så glad.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Han er fantastisk, Jussi.

Hans generøsitet med armagnacen til duerne i salmis de palombe i Baskerlandet er smuk.
God knows that he won´t arrive
Maden de sidste par måneder har for det meste bestået af hvad haven har leveret. Nu synger de lækreste ting på sidste vers og den står nu på græskar og majs i alle mulige former og farver. Jeg er allerede så træt af græskar.

Hvad kan man gøre med dem, udover at lave suppe og smide dem i ovnen? Jeg bliver nødt til at udvide mit repertoire for ellers bliver den lang vinter...

Min kæreste har syltet og det er sådan set ok... men alligevel.

Samlede i øvrigt godt 4½ kilo brombær i lørdags. Straks omsat til syltetøj og is. Det er en fin sankeaftale jeg har fået med min kæreste. Der er mange bær i år, og det er nu og et par uger frem at de er bedst. Find et krat!
Risotto er svaret på det meste. Også på græskar.
Vincere non e importante. E l'unica cosa che conta! 90 anni di Agnelli, una storia di trionfi - Grazie Avvocato
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Pølle mix!! Jaaa dak
[i]For meget succes til det her sted[/i]
moderator
Juvenil lidt færre indlæg ville være godt. Husk det er et voksenforum.
Dette er en signatur.
Mr,

Det ved jeg ikke. Det kommer vel an på hvad man er til. Vi spiser de største og sødeste bær friske, mens de der lidt mindre og hårde bær der sidder længere nede på stænglen bliver konserveret på forskellig vis. De egner sig bedre til det, fordi de så får sukker og i øvrigt holder deres form godt. Hele bær i syltetøj er et krav...

Jeg var ikke så heldig med min sidste snaps. Den smager for meget af vanilje nu. Så nu hælder vi noget af den i syltetøjet. Fremragende til pandekager!


@Gasb

Selvfølgelig - tak! Det passer også fint når tiden er lidt knap.
Ha-ha...Juve har lavet 26 indlæg og Sir har allerede tics.

Men med "jaaa dak", så skal der også skrides ind.
God knows that he won´t arrive
moderator
Jerikov, 26 indlæg på en dag. Det er tydeligt hvor det bærer hen. Det har vi trods alt været i gamet længe nok til at se.
Dette er en signatur.
Annonce