Redigeretman 26. aug 2013
Mr,
Det ved jeg ikke. Det kommer vel an på hvad man er til. Vi spiser de største og sødeste bær friske, mens de der lidt mindre og hårde bær der sidder længere nede på stænglen bliver konserveret på forskellig vis. De egner sig bedre til det, fordi de så får sukker og i øvrigt holder deres form godt. Hele bær i syltetøj er et krav...
Jeg var ikke så heldig med min sidste snaps. Den smager for meget af vanilje nu. Så nu hælder vi noget af den i syltetøjet. Fremragende til pandekager!
@Gasb
Selvfølgelig - tak! Det passer også fint når tiden er lidt knap.