Snak

Mere indhold efter annoncen
Sønnikke har fødselsdag snart. Virkelig mange gæster, derfor supersimpel mad. Deller, slagterpølser, kartoffelsalat og den slags.

Jeg er stærkt allergisk overfor standardbuffetterne til den slags arrangementer og for alt nærig til at købe ind til næsten 100 af en bedre kvalitet.
Det er sgu flot. Og lyder lækkert.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Hej, eksperter.

Skal man til slagteren for at købe pancetta, eller kender I til et supermarked, som plejer at føre det?
De velassorterede Irmæ plejer at have det.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Tak, Jussi.

Prøver at lave en carbonara i aften. Ønsk mig held og lykke. Jeg får sandsynligvis brug for det.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ellers brug da bare bacon.
Morten Olsen: Vi skal huske på, at Danmark er en stor fodboldnation, men et lille land. https://imgur.com/a/NnVu7eA
Det er skam også backup-planen.
Bacon er jo røget, så det er vel markant anderledes ?

Ikke at det gør noget.

Hvis du bor i København, så er Super Marco jo altid et godt sted at handle.
Inco har pancetta i grove mængder.
Prøver at lave en carbonara i aften. Ønsk mig held og lykke. Jeg får sandsynligvis brug for det.


Det er ellers en af verdens mest simple retter.

Kog Spaghetti
Steg Guanciale / pancetta

Rør (til 4 personer) 4 æggeblommer og 1 helt æg sammen i en skål med rigelige mængder revet parmesan og pecorino.

Hæld spaghetti og det stegte kød ned i skålen med æggene og bland. Derpå mere ost i og til sidste peber.

Det eneste, der er vigtigt at huske, er, at æggene ikke må varmes, og det hele derfor skal blandes sammen i den skål æg og ost er rørt sammen i.

Det kan da næsten ikke gå galt?
Vincere non e importante. E l'unica cosa che conta! 90 anni di Agnelli, una storia di trionfi - Grazie Avvocato
Annonce