Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Irma har pancetta i to små pakker til 13 kr. Det burde passe fint til din ret 2.0.
Dette er en signatur.
Tak for buddene, folkens. Endte trist nok med bacon.

Gas: Det var nu også mest sagt i erkendelse af, at jeg ikke er nogen ørn i et køkken (endnu). Lavede for øvrigt saucen med fløde udover æggeblommerne og parmesanen. Desuden røg der også courgetter og squash i retten, og det blev faktisk helt hæderligt. Timian er undervurderet.

Beklager, hvis jeg trak trådens niveau ned. Jeg er stadig ved at lære.
Jeg har 2 x krondyr mørbrad liggende. Er det rigtigt at de skal gennemsteges, det virker lidt skørt.
Viborg FF - Det ægte Midtjylland
Hvor meget vand skal man komme ved en gammeldags oksesteg på 1.1 kg?

Og låg på mens den snurrer i et par timer, ja?
https://enywulandari.files.wordpress.com/2014/11/lippi1.jpg
http://politiken.dk/tjek…rene-vanvid

Godt nok har han en interesse i at holde stenalderkostgryden i kog, men har han alligevel en pointe?

Det burde være ren videnskab, men ender med at handle om tro.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Onsdag aften skal jeg som led i et introduktions-forløb på et universitet i Barcelona diske op med en dansk ret til et arrangement. Pointen er, at alle udvekslingsstuderende bidrager med en ret fra deres hjemland, og afslutningsvis vil der så være en jury, der smager og kårer en vinder.

Det er ikke min kop te, men:

1) Jeg kan ikke komme uden om, medmindre jeg melder syg

2) Der er nogen rimelig lækre franske damer, der går all-in på projektet, og det kunne være sjovt at slå dem.

Min fantasi begrænser sig til til en række tunge danske retter, som jeg ikke alene finder tunge i konkurrencemæssig øjemed, som i tilgift sømmer sig dårlig til at fremstille i en større portion og under vejrslige forhold, der byder på sol og 25 grader.

Jeg kunne være fedt med en velsmagende ret, der ikke kræver en kæmpestor indsats, og som vil gøre sig godt i både smag og præsentation. Som det ser ud lige nu, har jeg både ovn og komfur til rådighed. Der er ligger et marked tæt på, hvor jeg bor, hvor der er masser af fisk, grøntsager og kød. Jeg er dog ret sikker på, at det er tæt på umuligt at opdrive et respektabelt rugbrød, så alle forslag om smørrebrød og dets lige er desværre ikke aktuelle.

Jeg ville fandeme sætte pris på noget hjælp!

Pft.
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
Hvis du går dessertvejen kan hjemmelavet koldskål være et friskt pust, specielt i varmen.

Ellers vil jeg foreslå fisk. Lakseroulade, torsk med rodfrugter, rødspætte med ingefær. Pointen er at, fisk er flot!
Manchester United Chicago Bulls
moderator
Alsen du kan overveje tarteletter. Nemt og hurtigt. De kan fyldes med alt muligt lækkert. Lækre rejer og asparges fx. Kylling er også en mulighed. Jussi eller seifert kan nok trylle nogle frække opskrifter frem.
Dette er en signatur.
Tak for forslag, jeg har købt en lakseside, og jeg tror, jeg serverer den med koldsennepssovs. Tarteletter kunne have været overdrevet fedt, men jeg kunne ikke opsnuse tarteletter, og tiden tillader mig ikke at bage dem selv.
\\\"He got a cake but when it was Roberto Carlos´s birthday, the president of Anzhi gave him a Bugatti. \\\"I don´t expect City to present Yaya with a Bugatti, we only asked that they shook his hand and said ´we congratulate you´.
moderator
Dette er en signatur.
Annonce