Ja det er nok det samme her....jeg genopdager stadig en masse fed tråd fra de glade firsere og halvfemsere...eller onde om du vil....
Den fede tråd lå her, spørger du mig, men jeg er også konservativ hvad det angår :S :D.
De var glade og onde på én gang. Det var klart ondskab på den gode måde. Dersværre ikke fra alle fronter, hvor bandsne blev prøvet at bliver gjort til en dårlig inflydelse på ungdommen.
Kan huske t.o.m. Slayer blev anklaget for at være nazister, fordi de skrev om de forfærdelige ting som Josef Mengele gjorde(Angel of Death).
Kan man lide Bay Area thrash, så var Heathen,Death Angel og Forbidden kongebands.
Kan man lide crossover, så var M.O.D., D.R.I., S.O.D., Nuclear Assault fede bands.
Kan man lide Tamba thrash, så er Atheist og Massacre(med Deaths gamle sanger, Kam Lee) rimelig fede.
Dark Angel var klart onde, dog ikke som Deicide.
http://www.youtube.com/w…QYBbY7pSH-MMorbid Angels første var klart fed også.
http://www.youtube.com/w…v7YLblswAI0Et undervurderet band var Pestilence. Patrick Mameli var en gude guitarist.
http://www.youtube.com/w…z3bKpB0Ff3gAf nyere er Amon Amarth også fine:
http://www.youtube.com/w…ure=channel