Snak

Mere indhold efter annoncen
@Bosse

Kender du bandet Angel Blake?
Faldt lige over Xentrix,dem havde jeg fuldstændigt glemt alt om.....god gardin oldschooltråd der bare tonser derudaf....lækkert..
LET THE METAL FLOW..............
Ja, elsker deres version af Ghostbusters hvis jeg husker rigtigt. Måske var det en anden cover sang?

Edit: Her er den sgu. http://www.youtube.com/w…97pJV8REtdE
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Yepper den er god nok...........
LET THE METAL FLOW..............
Altid rart at vide man ikke er senil endnu. Er godt nok 17 år siden eller deromkring jeg senest hørte Xentrix.

Kom lige forbi Atheist. Kan du huske dem? http://www.youtube.com/w…ure=related

Eller en af mine favoriter: http://www.youtube.com/w…dBE3mXKKw40

http://www.youtube.com/w…5jkrsUn3pgk Flotsam and Jetsam. De var bare konge.

٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ja det er nok det samme her....jeg genopdager stadig en masse fed tråd fra de glade firsere og halvfemsere...eller onde om du vil....
LET THE METAL FLOW..............
Ja det er nok det samme her....jeg genopdager stadig en masse fed tråd fra de glade firsere og halvfemsere...eller onde om du vil....
Den fede tråd lå her, spørger du mig, men jeg er også konservativ hvad det angår :S :D.

De var glade og onde på én gang. Det var klart ondskab på den gode måde. Dersværre ikke fra alle fronter, hvor bandsne blev prøvet at bliver gjort til en dårlig inflydelse på ungdommen.

Kan huske t.o.m. Slayer blev anklaget for at være nazister, fordi de skrev om de forfærdelige ting som Josef Mengele gjorde(Angel of Death).

Kan man lide Bay Area thrash, så var Heathen,Death Angel og Forbidden kongebands.

Kan man lide crossover, så var M.O.D., D.R.I., S.O.D., Nuclear Assault fede bands.

Kan man lide Tamba thrash, så er Atheist og Massacre(med Deaths gamle sanger, Kam Lee) rimelig fede.

Dark Angel var klart onde, dog ikke som Deicide. http://www.youtube.com/w…QYBbY7pSH-M

Morbid Angels første var klart fed også. http://www.youtube.com/w…v7YLblswAI0

Et undervurderet band var Pestilence. Patrick Mameli var en gude guitarist. http://www.youtube.com/w…z3bKpB0Ff3g

Af nyere er Amon Amarth også fine: http://www.youtube.com/w…ure=channel
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Ja det var fede tider,de band du nævner de drøner stadig rundt her efter 20-25 år på bagen ...og lige en servicemeddelse inden sengen kalder så er der lige kommet nyt med både..Atheist og Forbidden.........må en tur i Rockuglen..igen igen..

Ja Pestilence en gudeskive de udgav sidste år...........Og det gamle holder stadigvæk...
LET THE METAL FLOW..............
Okay, var ikke helt klar over Forbidden og Pestilence stadigvæk kørte(eller reformerede), det må jeg lige tjekke ud.

Måske har jeg ikke givet det en reel chance, men synes at de har mistet den glød som var der i gamle dage, måske er det bare en fordom. Har ikke været særlig vild med Slayer siden deres dobbelt Live Album. Flotsam and Jetsam virker heller ikke som det samme. Death Angel har heller ikke rigtig fanget mig(dog krævede deres Frolic og Act III nogle gennemlytninger for rigtigt at komme til deres ret for mig. Især Act III var genial, og overgik Ultraviolence i mine øjne, selvom mange vendte dem ryggen grundet et mere nuanceret stilskift, så måske er det der min fejl ligger. God vs God nummeret kunne jeg dog godt lide).

Men baggrunden for mine udtalelser er noget tynd, for jeg har det med at holde fast i det gamle.

Kan huske da Rockuglen lå på Tuborgvej(hvilket er ret så langt fra mig). Hold da ferie der blev handlet ind. Har dog kun besøgt den én gang siden, men ham skipper(kan ikke huske hans navn) var der stadigvæk(dog nogle år siden).
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Kim?

Man kan iøvrigt købe Pestilences sidste udspil relativt billigt i FONA (afka. FONA 2000).
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Annonce