Er der nogen der kender til Coroner? Og hvad synes de i så fald om dem?
nummeret jeg opdagede dem med:
http://www.youtube.com/w…MiNSvVgwX2Y
Da jeg hørte resten af albummet (enkelt, se ´related videos´) synes jeg det holdt max. Inde i sangene hver især synes jeg der er god variation, men samtidig virker albummet som en helhed.
Kan godt huske Coroner, da de var fremme. De kom lidt i kølvandet på et andet schweiziskt band, Celtic Frost. Stilen var dog helt anderledes og meget Slayer-inspireret. De var af rygte et af de mere kompetente "kopist" bands, men nåede alligevel aldrig helt at opnå den berømmelse de nok havde fortjent, og forsvandt vist efter et par år.
Nåede dog ikke at få hørt dem særlig meget eller føje dem til min kollektion.