Snak

Mere indhold efter annoncen
Kim?

Man kan iøvrigt købe Pestilences sidste udspil relativt billigt i FONA (afka. FONA 2000).
Ja, Kim. Sad og tænkte enten Ole eller Tom, men synes heller ikke helt. Så det passer fint.

Og tak for tippet.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Nagelfar - Bildnis der Apokalypse

http://www.youtube.com/w…ure=related
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Korzus.....ties of blood...en ren perle...
LET THE METAL FLOW..............
Så har jeg netop bestilt Opeths "Live from Royal Albert Hall" eller hvad fanden den nu hedder og Lamentations dvd´en. Det bliver klasse!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Er der nogen der kender til Coroner? Og hvad synes de i så fald om dem?

nummeret jeg opdagede dem med:
http://www.youtube.com/w…MiNSvVgwX2Y

Da jeg hørte resten af albummet (enkelt, se ´related videos´) synes jeg det holdt max. Inde i sangene hver især synes jeg der er god variation, men samtidig virker albummet som en helhed.

\"He walked in like he owned the place. Which suggested he probably did.\" - Jack Slate
Coroner ja for den da....ren klasse.....jeg tror jeg har 5 skiver med dem..så dem for år tilbage på loppen,det var dælme fedt..
LET THE METAL FLOW..............
Har du noget med dem du lige kan anbefale på stående fod?
\"He walked in like he owned the place. Which suggested he probably did.\" - Jack Slate
Ja da udover den du har hørt,så er der den første R.I.P fed nok og Mental Vortex også er der lige en lille perle i No more color....men jeg synes nu det meste af det de har lavet er meget fedt.
LET THE METAL FLOW..............
Er der nogen der kender til Coroner? Og hvad synes de i så fald om dem?

nummeret jeg opdagede dem med:
http://www.youtube.com/w…MiNSvVgwX2Y

Da jeg hørte resten af albummet (enkelt, se ´related videos´) synes jeg det holdt max. Inde i sangene hver især synes jeg der er god variation, men samtidig virker albummet som en helhed.
Kan godt huske Coroner, da de var fremme. De kom lidt i kølvandet på et andet schweiziskt band, Celtic Frost. Stilen var dog helt anderledes og meget Slayer-inspireret. De var af rygte et af de mere kompetente "kopist" bands, men nåede alligevel aldrig helt at opnå den berømmelse de nok havde fortjent, og forsvandt vist efter et par år.

Nåede dog ikke at få hørt dem særlig meget eller føje dem til min kollektion.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Annonce