Blood Tsunami.....der er sgu smæk på god gang tråd...
LET THE METAL FLOW..............
Ja Ja sjov lille skive eller vinyl om du vil,jeg går udfra det er fra Postmortem skiven...med det fantatiske b-side nummer Agressive Perfecter.Ved ikke med den som er linket, men jeg havde noget så mærkeligt som en maxi-singel, hvor dette var hoved nummeret. Er helt klart et af mine favorit Slayer numre i denne version. Lombardo er uhyggelig.
Jeg faldt over en lille sjov Slayer ting for et par år siden..The noblest blood....med b-sider og rare tracks..bla en version af In A gadda-da vida med Iron Butterfly... Born to be wild med Steppenwolf og ikke mindst Hand of doom med Black Sabbath[Savle].