Snak

Mere indhold efter annoncen
Blood Tsunami.....der er sgu smæk på god gang tråd...
LET THE METAL FLOW..............
PÅ søndag går turen til Malmø, her spiller:

As I Lay Dying
Heaven Shall Burn
Suicide Silence

Det sgu en fed line-up. Kb Malmø har faktisk et ret fedt program, det meste af året.

http://www.kulturbolaget.se
When dialogue fails, its time for violence.
Det er normalt også værd at tage til Malmö festivallen (gratis) som ligger midt i august hvert år. Jeg har set bands som Opeth og Soilwork der flere gange.

Happy banging til dem der skal til Entombed (Volbeat?) i morgen: http://www.youtube.com/w…feature=fvw
Judas Priest stopper:

http://judaspriest.com/n…4A2431C9B2D

Godt nok en trist nyhed. Et af de absolut mest indflydelsesrige heavy metal-bands. Men altid noget at man får muligheden for at høre dem en sidste gang.
Husk at drikke vand!
Priest er vel marginalt mere heavy end Inside the Whale og REM.

De har dog lavet nogle ganske catchy songs som Breaking the Law og Diamonds and Rust (cover).
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det kommer an på, hvordan du definerer heavy metal. Fordi der er kommet noget metal senere, som er tungere og mere dystert, så gør det ikke Judas Priest til blødere heavy metal. Judas Priest var med til at definere heavy metal-genren - herefter kom alle de subgenre, som ligger længere fra heavy metal end Judas Priest.

IMO er Judas Priest og Iron Maiden faktisk heavy metal-genren. De fandt den perfekte blanding mellem Led Zeppelins klassiske rock/metal og den fart og tempo, som de selv tilsatte. I dag handler metal desværre stort set kun om sidstnævnte.
Husk at drikke vand!
Jeg er på linie med MBK.
Rart at de kommer til Danmark, så det bliver ikke svært at hanke sig selv afsted.
\"He walked in like he owned the place. Which suggested he probably did.\" - Jack Slate
Her er lidt, som viser at Priest har betydet noget for de hårde drenge.

http://www.youtube.com/w…oTtV0QYvuyI

http://www.youtube.com/w…quPliK3eAy4

Selv var jeg dog mere til Iron Maiden(t.o.m. Somewhere in Time), men det er nok fordi der er noget galt i min opdragelse.

------------------------------------------------------------------
Når vi nu er ved Slayer, så glemmer jeg aldrig at min skive-pusher i HMV shoppen i slut 80´erne sørgede for jeg fik denne perle.

http://www.youtube.com/w…MC9bmF-tkn0 . Selvfølgelig ikke ligeså godt som på min vinylversion, men hvad fanden. Dave 4tw.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Ja Ja sjov lille skive eller vinyl om du vil,jeg går udfra det er fra Postmortem skiven...med det fantatiske b-side nummer Agressive Perfecter.

Jeg faldt over en lille sjov Slayer ting for et par år siden..The noblest blood....med b-sider og rare tracks..bla en version af In A gadda-da vida med Iron Butterfly... Born to be wild med Steppenwolf og ikke mindst Hand of doom med Black Sabbath
LET THE METAL FLOW..............
Ja Ja sjov lille skive eller vinyl om du vil,jeg går udfra det er fra Postmortem skiven...med det fantatiske b-side nummer Agressive Perfecter.
Ved ikke med den som er linket, men jeg havde noget så mærkeligt som en maxi-singel, hvor dette var hoved nummeret. Er helt klart et af mine favorit Slayer numre i denne version. Lombardo er uhyggelig.

Kan ikke huske hvad som var på b-siden. Men tror ikke det var Aggressive perfector. Eller måske alligevel.

Jeg faldt over en lille sjov Slayer ting for et par år siden..The noblest blood....med b-sider og rare tracks..bla en version af In A gadda-da vida med Iron Butterfly... Born to be wild med Steppenwolf og ikke mindst Hand of doom med Black Sabbath
[Savle].

Edit: Sidder lige og stener over noget Dark Angel. http://www.youtube.com/w…T62Br1gWpbY
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Annonce