Snak

Mere indhold efter annoncen
Napper mig lige en omgang Pitbulls in the nursery og deres ultrafede Lunatic skive...ren mesterhak.........
LET THE METAL FLOW..............
Stener ligefrem til Dark Angel det kan ikke være nemt,men smid time does not heal på næste gang så kan det være du i det mindste kan vrikke lidt med fødderne.....
Time does not Heal er trods alt et meget tungt album i modsætning til Darkness Descends, men sorry jeg ikke smed den op også får den blev da selvfølgelig også spillet efterfølgende.

Nåmen har lige købt den nye Atheist så her er langt fra stille,det er kræs for ørene..
Er den fed, nu når du har haft den kørende i et stykke tid?
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Ja den er skam ikke så tosset,men den er ikke helt oppe og ringe på samme måde som de 3 første efter min smag,men stadigvæk en fed skive,de har fundet en ny ung gut der passer spaden,han kan dælme spille.........men den er helt sikkert over gennemsnittet af hvad der ellers bliver smidt ud af skidt og kanel.

Jeg lander på 7-8 stykker ud af 10..så ned til den lokale pladepusher

God søndag....herfra metalbrevkassen
LET THE METAL FLOW..............
Jeg gik mig lige en tur ned af memory lane,og der stødte jeg sgu lige på gode gamle Sadus....Swallowed in black den holder sgu inu...hmmm er det virkelig 20 år siden jeg hev den skive med hjem fra rockuglen..nå memory lane er jo en dejlig vej så jeg forsætter med..Slaughter in the vatican med gode gamle Exhorder...
LET THE METAL FLOW..............
Er her nogen der er til Deicide?
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nixen.

Jeg smadrer dog øregangene til dette ultra fede nummer, som ikke engang er black, hvor alle kan være med herinde:

Kovenant - Chariots of Thunder
http://www.youtube.com/w…ure=related
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Synd.

De har virkelig oppet sig igen, med de numre de har lagt ud vedr. det næste album.

http://www.metalsucks.ne…youre-dead/

http://www.invisibleoran…ess-you-go/

Alle der er til dødsmetal, skal give det et lyt.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Jeg hører intet, der er ren death. Og selv meget sjældent andre genrer, hvis det er for meget death-inspireret.
Well, det er vel nærmest den eneste form for metal, som jeg slet ikke kan kapere.


Dissections - Storm of the Light´s Bane

Er dog en af undtagelserne, men albummet indeholder også både black, melodisk black og death. I det hele er albummet dog ultra fedt.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Dissection er fantastisk. Nogenlunde lige så fantastiske som Jon Nödtveidt var et fjols.

Reinkaos er simpelthen en udødelig klassiker i min optik.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Ja, men han endte jo også med at tage livet af sig selv.


For at blive i stemningen:

Dissection - Where Dead Angels Lie
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce