Er det bare rent sort- eller dødsmetal i denne tråd? Jeg synes, at man meget lidt kan læse om folk der hører thrash, speed, progressive eller andre stilarter herinde. Eller har jeg bare ikke set ordentlig efter? For på trods af, at jeg har været til (blandt andet) mæd´l i flere år end jeg kan huske (hell, jeg arbejder jo med det), så har døds- og blackmetal aldrig sagt mig det helt store...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi