Snak

Mere indhold efter annoncen
Er det bare rent sort- eller dødsmetal i denne tråd? Jeg synes, at man meget lidt kan læse om folk der hører thrash, speed, progressive eller andre stilarter herinde. Eller har jeg bare ikke set ordentlig efter? For på trods af, at jeg har været til (blandt andet) mæd´l i flere år end jeg kan huske (hell, jeg arbejder jo med det), så har døds- og blackmetal aldrig sagt mig det helt store...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Jo da.

Lige for tiden lytter jeg rigtig meget til Devin Townsend Project, Malrun, The Burning og lidt gammelt Pretty Maids.

Glæder mig meget til den nye Mercenary.
@Flying Dutchman

De fleste herinde er til black og death, men det er også ret repræsentativt for metal-scenen i dag, hvor der er langt mellem nye power og thrash metal-bands.
Personligt siger black og death mig heller ikke det store. Jeg er mere til traditionel 80´er heavy metal som Iron Maiden, Judas Priest og Accept.
Husk at drikke vand!
@FD

Jeg har selv hørt rigtig meget progressivt, så det kan stadig findes på stereoet. Men for tiden går hyggen primært med black, pagan black og melodic black. Alle genrer, der ikke tiltaler menigmand.

Men hvis du fanger mig en dag, hvor humøret er i top, så står den både på pagan, viking, folk, doom m.v.
Vi er flere, der godt kan diskutere andet end true black og fesent death ;-)

Btw. hvad mener du med, at du arbejder med det?


Enid - Reverie of youth in spheres of dream
http://www.youtube.com/w…ure=related

Man kan vel næsten kalde det progressiv eller symfonisk black.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@MBK

"Personligt siger death mig heller ikke det store, men black er true"


Jeg er helt enig.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Sheriffen

Har du ikke lige været til eksamen? I så fald vil jeg nødig se din kildeanvisninger :-)
Husk at drikke vand!
@MBK

Hehe jo, heldigvis var det en mundtlig eksamen.

Det minder mig i øvrigt om en fra min parallelklasse i gymnasiet tilbage i 2001, der i sin afsluttende 3. års opgave havde angivet sin mor og far som kildeanvisning. Han fik 10, lol :-D

Wolfchant - Mourning Red
http://www.youtube.com/w…GQzP0U7dBA8


Der er så meget smadder på det her nummer. Det lykkedes mig en dag på mit gamle arbejde at spille nummeret for +120 decibel i den tro, at alle var gået hjem. Pludseligt stod chefen midt inde på kontoret, hvilket gav ham en god forskrækkelse.
Han var dybt chokket. Jeg tillader mig at tro på, at det alene skyldes, hvor fedt nummeret egentligt er ;-)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Bathory - Mother Earth Father Thunder
http://www.youtube.com/w…iTEi_PlFEWU


Fremragende viking fra et af de vigtigste bands i metalhistorien.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Sheriffen

Hehe, jeg læser på lærerseminariet og her har flere brugt Wikipedia som kilde uden at det har fået konsekvenser. Men det kan også bare være lærermanglen der har sat sine spor :-)


Holder den klassiske linje:
Judas Priest - You´ve Got Another Thing Comin´
Husk at drikke vand!
@MBK

"Hehe, jeg læser på lærerseminariet og her har flere brugt Wikipedia som kilde uden at det har fået konsekvenser. Men det kan også bare være lærermanglen der har sat sine spor :-)
"

Det er næsten tragi-komisk. SDU har delvist implementeret et nyt systemt, hvor alle hovedopgaver skal indleveres elektronisk, så opgaverne automatisk scannes for plagiering, hvorfor det er lidt farligt at låne alt for meget.


Sidste nummer i aften, men det er også en tidsløs klassiker, et af Immortals mest melodiske og bedste numre:

Immortal - At the Heart of Winter
http://www.youtube.com/w…r8U8GOEClpU
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce