@ Sheriffen
Jeg arbejder såmænd som DJ på Danmarks vel nok eneste rene rock/metal bar - Rock Caféen i Aalborg (jeg har ikke hørt om andre - og The Rock gælder fanme ikke). Det er også til dels derfor, det undrede mig! For selvom der kommer ønsker om black og death i ny og næ, så er det bestemt ikke den mest populære stilarten hos publikummet. De virker stadigvæk meget forelsket i både thrash, Nu (desværre) og 80´er.
Nu er jeg selv meget begejstret for thrash, groove, stoner og sludge for tiden, så det gør mig ikke spor. Desuden har jeg altid været vild med Iron Maiden Mk. II og det mere progressiv inspirerede metal (som du nok kan huske fra vores lille diskussion om Porcupine Tree for en måned siden).
Og hvis jeg nu også skal komme med et nummer, så vælger jeg da denne lille sag her:
Down - Pillars Of Eternity, fra deres første, fremragende album NOLA
http://www.youtube.com/w…MwWnx91Rq_E
Jeg arbejder såmænd som DJ på Danmarks vel nok eneste rene rock/metal bar - Rock Caféen i Aalborg (jeg har ikke hørt om andre - og The Rock gælder fanme ikke). Det er også til dels derfor, det undrede mig! For selvom der kommer ønsker om black og death i ny og næ, så er det bestemt ikke den mest populære stilarten hos publikummet. De virker stadigvæk meget forelsket i både thrash, Nu (desværre) og 80´er.
Nu er jeg selv meget begejstret for thrash, groove, stoner og sludge for tiden, så det gør mig ikke spor. Desuden har jeg altid været vild med Iron Maiden Mk. II og det mere progressiv inspirerede metal (som du nok kan huske fra vores lille diskussion om Porcupine Tree for en måned siden).
Og hvis jeg nu også skal komme med et nummer, så vælger jeg da denne lille sag her:
Down - Pillars Of Eternity, fra deres første, fremragende album NOLA
http://www.youtube.com/w…MwWnx91Rq_E
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi