Snak

Mere indhold efter annoncen
Nogen der kender Phonomik?
- Synes selv det er ret fedt... Der er desværre kun live udgaver på tuben, men det er hvertfald et århusiansk metalband, som jeg personligt synes er ret fede...

http://www.youtube.com/w…JjBlQGuO_Gg

http://www.youtube.com/w…ure=related

http://www.youtube.com/w…ure=related
A little girl is in the bathroom when her father steps out of the shower. She says, “Daddy! When am I gonna get a penis?” “As soon as Mommy leaves for work.”
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Marduk - Vanity Of Vanities

http://www.youtube.com/w…_SRSYVweNn0
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Burzum - Glemselens Elv
http://www.youtube.com/w…fKCgV__C-Lw



Burzum gør alle wannabe black metal bands til skamme.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Grevens gamle band? Sorry Sherif, de er bare en flok tosser.
@Bosse

Muligvis, men Burzum har lavet ekstrem meget fed musik. Især Filosofem og Hvis Lyset tar os er fantastiske albums og vigtige albums i BM historien.

Der er dog alligevel nogle BM bands, jeg foretrækker over Burzum som Immortal, Gehenna, Nokturnal Mortum og ikke mindst mit favorit BM band Graveland.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Burzum - Glemselens Elv
http://www.youtube.com/w…fKCgV__C-Lw
Rimelig fed sound - bare ikke i 10:47. Alt for repetitivt for min del.

Dimmu Borgir: Puritania. http://www.youtube.com/w…7kQE-4aOkiU
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Det eneste gode musik Burzum har lavet, var det, som han lavede i fængslet.
Husk at drikke vand!
Jeg tvivler ikke et sekund på at de har været vigtige, både musisk, men også genremæssigt, hvor det i starten handlede om at være "ægte". Ingen er vel mere ægte end de.
At høre dem forsøge at argumentere for deres handlinger er så der hvor filmen knækker. Der viser de, at de egentlig bare er forstyrrede rollespilsnørder. Jeg tror stadig at der ligger youtube-klip ude med dokumentaren om mordet på Aarseth og kirkeafbrændingerne.
Jeg så for ikke længe siden Greven, forklare en Quisling-reference der åbenbart er på et album et sted. Det var helt håbløst.
Annonce