Nogle der har hørt det her nye danske thrash metal-band?Fed produktion. De er rimelig tighte, men bortset fra de første 1:25 er de rimelig kedelige i mine øjne. Måske kræver det bare noget tid. Starten er dog helt vild fed, og enkelte passager er dejlig crunchy. Dejligt med nogen der gider at smide solis ind.
http://www.youtube.com/w…JneG_DeHBfs
De kan virkelig deres kram. Glæder mig til at høre mere fra dem i fremtiden.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer”
Suarez - The Ambassador of Kwan.