Angående Copenhell er Mayhem og Judas de eneste bands, jeg gider høre. Derfor er biletten alt for dyr i forhold til udbyttet.
Edit: Kan forstå, at Opeth også kommer. Det vil i så fald være det band, som jeg klart ville foretrække på plakaten.
De har virkeligt lavet mange super skiver.
Edit: Kan forstå, at Opeth også kommer. Det vil i så fald være det band, som jeg klart ville foretrække på plakaten.
De har virkeligt lavet mange super skiver.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]