Snak

Mere indhold efter annoncen
Eller onani til Klaus Meine...
Det er sandt. Pennywise the gay clown, optager selvfølgelig en god del af min tid og jeg irriterer mig over fruens modvillighed, når det kommer til parykken og morfartrusserne.
@Bosse

"så mange nætter sidder jeg bare i 12 timer, hvor jeg kan hygge mig med pensum eller en bog. "

Det lyder godt nok også hårdt ,-)

Jeg burde også snart få startet på dette semesters pensum.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Shærif

Det er overkommeligt. Når du så omvendt skal ud og dykke efter imaginære ofre, i grødis, en begsort Februar nat, i minus 20 grader, er det mindre spændende.
Haha.

Tørt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Havde det så bare været det. Tørt altså.
@Bosse

"
Det er overkommeligt. Når du så omvendt skal ud og dykke efter imaginære ofre, i grødis, en begsort Februar nat, i minus 20 grader, er det mindre spændende. "


Det lyder ellers ekstremt macho. Jeg er efterhånden lidt bekymret for dit ve og vel.
Man får så småt det indtryk, at du foretrækker Inside the Whale og Zumbadans, fremfor rå, ucensureret black metal og smerte.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Som job ved siden af studiet, tror jeg ikke du får det meget bedre. Lønnen regnes som offshore og der er de timer du har lyst til. Om det er macho ved jeg ikke. Det er trods alt "bare" de klimatisk forhold på disse kanter og når de fleste øvelser varetages af tidligere grænsejægere, fra den Norsk/Russiske grænse, må man nok forvente lidt skrumpediller. Om sommeren er det jo omvendt herligt.

Jeg husker kun "hvor er tiden der tager os", eller noget i den stil, af Inside the Whale og jeg ejer ikke rytmisk sans. Havde det været tilfældet, havde bibeskæftigelsen nok været pole-dancing.

Burzum - Tomhet


Exceptionelt smukt nummer.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Bosse (og andre)

Hvad er din mening om vokalbesætningen i Iron Maiden? Her tænker jeg mest på Di´anno/Dickinson. Jeg stikker med garanti udenfor når jeg siger at jeg finder førstnævnte mest spændende - ikke teknisk, men overall.

Killers-albummet er efter min mening det bedste Maiden-album, med meget få kedelige steder. Det virker som om der var mere på spil i de dage, naturligt nok...

http://www.youtube.com/w…qUnHpdX2iio - Wrathchild

http://www.youtube.com/w…ure=related - Prodigal Son (oh the solo)
Annonce