Snak

Mere indhold efter annoncen
Bornholm - Hymn To The Forgotten Pagan Gods
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
http://www.metalblade.com/hateeternal/

Sangen ´Haunting Abound´ fra Hate Eternals kommende er vild!
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Er det død?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Ja, vi kan vel ikke allesammen sidde og falde i søvn til svartmetal?
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
@Merc


Di´anno leverer klart den bedste vokal til Wrathchild, men jeg mener at Bruce overall har mere at byde ind med. At hans "falset" så bliver kedelig i længden er noget andet. Begge stemmer er jo meget tidstypiske for Maiden. Med Di´Anno er det mere punket.
Solo non mai in B. Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Maiden ville aldrig have haft den store succes de havde uden Bruce, Harris og Murray.
“Gli arbitri italiani sono i migliori al mondo. E comunque preferisco evitare ogni polemica, e parlare solo di calcio giocato”: così Antonio Conte ha risposto in Turchia
@Merc

Tjah, det er vel den evige diskussion. Di´Anno´s stemme havde noget upoleret over sig som jeg godt kunne lide. Allerede på Piece of Mind albummet synes jeg dog at man har flyttet sig i en retning som passer Dickinson bedre. Jeg tror ikke at Di´Anno´s kantede vokal, ville kunne bære mange af de mere melodiske sange.

Teknisk er Dickinson i mine øjne den bedste af de to, men jeg vil da heller ikke afvise at klangen er noget mere stueren end Di´Anno´s. Da Dickinson prøvede at udvikle sig fik han også tørre tæsk i pressen og af fansne, i starten af 90´erne. Det var sikkert medvirkende til at han forlod bandet en overgang. Lytter du til Samson, det band han var i inden Iron, finder du at det var en del mindre punk-inspireret end det tidlige Iron, og meget mere fladt musikalsk, hvorfor mere hænger på hans vokal.

Netop at man kombinerede Dickinsons vokal med Irons udvikling til en svulstigere lyd, tror jeg var det som sikrede succes på den lange bane. Selv er jeg nok mest til de tidlige 80´er skiver hvor Bruce er ny og rifsne fortsat tunge og aggresive, end de senere mere eksperimenterende tema-skiver.

Der er dog ganske mange som du, der foretrækker Di´Anno. For mange tror jeg dog det handler om at være original.
Jeg foretrækker også Bruce, men DiAnno har også en stor stjerne hos mig. Hans vokal på Wrathchild og især Running Free er enestående. De sange har aldrig været det samme med Bruce. Det samme kan man sige om Bayley, da de lavede en genindspilning af Afraid To Shoot A Strangers, som klart overgik Bruces vokal. Siden har Iron Maiden desværre ikke ville spille det fantastiske nummer.

Men bortset fra det har Bruce tekniske niveau gjort, at Iron Maiden blev et af de største bands inden for sin genre - noget som jeg ikke tror, DiAnno ville have været i stand til. Når man så også ser, hvor galt det gik for DiAnno, efter han forlod Iron Maiden, så kan kun gisne om, hvor Iron Maiden havde endt, hvis de ikke havde taget det skridt i tide.
Husk at drikke vand!
Fik nogen set Hail of Bullets på Voxhall sidste lørdag? Det var dælme blæret.

Gode gamle Grave var heller ikke uefne.
"Ja, vi kan vel ikke allesammen sidde og falde i søvn til svartmetal? "


På et tidspunkt i livet, står vi alle ved en skillevej. Valget kan meget vel være afgørende for, hvorvidt man er trve eller fims ;-)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce