Snak

Mere indhold efter annoncen
Der er vel ingen tvivl om at Maidens succes ikke ville have nået samme omfang med Di´Anno ved vokalen. Og for mig heller ingen tvivl om at Bruce er teknisk bedre - langt bedre. Men det ændrer for mit vedkommende ikke ved at der er noget mere kant på den - netop - punkede Di´Anno-stil.

Og så er bands i opstarten ofte bare mere originale og mindre finpolerede. Jeg synes godt man kan klandre Maiden for at have taget Linie 3-vejen - ikke musikalsk hehe... Men bevares, det er dem da vel undt.
"På et tidspunkt i livet, står vi alle ved en skillevej. Valget kan meget vel være afgørende for, hvorvidt man er trve eller fims ;-) "

@Sherif

Nu er det ikke fordi jeg vil yppe kiv, men er det ikke nærmest det eneste du kommenterer på? True or fims, black or death, bla or bla or blabla?
Kom nu ind i kampen.

Det må efterhånden være åbenlyst for enhver, at det er gas.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Nåååh!

Men så vil jeg da dedikere næste nummer til dig:

http://www.youtube.com/w…jt-K9zpOBjE

Dominus - Second Palace. beklager lortelyden...
Hvis nogen har en "First 9" Cd til salg, vil jeg muligvis gerne købe. Apropos.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Cdon har den faktisk, utroligt nok... til 99 kr...?

http://cdon.dk/musik/dom…st_9-606986
Og de to efterfølgende kan jeg se. Hvor tynde er de i virkeligheden? Altså, på en skala fra View to the Dim. og til Volbeat-æraen?

NB. Jeg var helt seriøs mht. Artillery på nogle sider tilbage. Hvis man er til Thrash (/dansk metal), er de et must med deres nye udspil.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Apropos hele Maiden-debatten, så foretrækker jeg klart deres tre første skiver - alt derefter er noget mere middelmådigt, men det er da let at forstå, hvorfor de har fået stor kommerciel succes.

Jeg er mere til Judas Priest, som både har en bedre forsanger (selvom han er blevet sløj på deres seneste par skiver), og for mig at se også havde en betydelig mere interessant lyd i starten af karrieren.
Har aldrig hørt om Dominus, men det var godt nok også frygteligt :-D
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Curtis

Er enig med dig all the way. Og ja, Halfords deroute er slem at følge, når man ser hvad han har præsteret igennem årene.

@Christian H.

Jeg har faktisk ikke hørt de andre album, ved ikke om du kan finde noget på youtube, hvis du vil høre det før køb...? Efter sigende skulle stilen være forskellig fra album til album.

@Sherif

...
Annonce