Der er vel ingen tvivl om at Maidens succes ikke ville have nået samme omfang med Di´Anno ved vokalen. Og for mig heller ingen tvivl om at Bruce er teknisk bedre - langt bedre. Men det ændrer for mit vedkommende ikke ved at der er noget mere kant på den - netop - punkede Di´Anno-stil.
Og så er bands i opstarten ofte bare mere originale og mindre finpolerede. Jeg synes godt man kan klandre Maiden for at have taget Linie 3-vejen - ikke musikalsk hehe... Men bevares, det er dem da vel undt.
Og så er bands i opstarten ofte bare mere originale og mindre finpolerede. Jeg synes godt man kan klandre Maiden for at have taget Linie 3-vejen - ikke musikalsk hehe... Men bevares, det er dem da vel undt.