Snak

Mere indhold efter annoncen
Efter sigende skulle stilen være forskellig fra album til album.

Lige præcis. Mere og mere Rock n´ roll´ed fra album til album.

Men tjek coveret til http://www.metal-archive…5/31658.jpg til efterfølgeren. Der er sgu ikke meget Death Metal over det.
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Ja, det kan man da kalde en teenage-identitetskrise-albumcover-fuck-up!?
Haha, det cover er alt for fedt.

Her står den på lidt chill musik i aften:

Heimdalls Wacht - Des Nordens Stern
http://www.youtube.com/w…GhLVP4lQD54
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Lucifers bogholder er som altid uenig. Smukt!

Hvad angår Maiden, tror jeg netop at det er den industrielle lyd og punkede vokal, som på de første skiver skurrer lidt i mine ører. Punk har aldrig været mig og selv om dette er i grænselandet foretrækker jeg det lidt tungere, inden der helt går Linie 3 i den.
Noget helt andet er, at det seneste album faktisk er bedre end det meste fra mellemårene.
Brucelover...
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg gør det meste for at få Meine i underhylere slettet fra nethinden. Du kommer dog aldrig til at høre mig sige noget pænt om Whitesnake, hvis det kan være en trøst.
Spændende program til Metal Fest i Bergen:

http://www.holeinthesky.no/2011/artists

Selv Shæriffen ville muligvis sidde og vippe med foden.
Beklager Meine-indslaget fra dengang, men det forstyrrende øjeblik måtte simpelthen deles. Lige dele skæg og traume.

Det er nu ikke fordi jeg har noget imod Bruce og Co. Har en del cd´er med dem og er ret godt inde i historikken, men "Killers"!...

Mht. Whitesnake, så er "1987" jo et klassisk album, men nok også det eneste jeg rigtig kender. Nærmest alle sangenes introer er ens og der er patos og puddelhår for alle pengene. Og det gennemsnitlige kvarter om året jeg er til den slags er Whitesnake garant for tilfredsstillelse, ahem...

"Selv Shæriffen ville muligvis sidde og vippe med foden. "

Mayhem ville muligvis få ham til at løfte øjenbrynet en lille - bitte - anelse?

Kender ikke selv rigtig noget af det.
Det kunne jo være værre. Winger f.eks. Har du overvejet hvorfor du kun føler sådan et kvarter om året og det ret hurtigt bliver kureret?
Annonce