Det er såmænd fordi at jeg resten af tiden er macho. Jeg er så macho at jeg har droppet at tørre røv. Fuck det.
Fik man en ny chance ville mit nickname nok skulle ændres til Macho-Mercenary...
Edit: Kan se Wiberg har forladt Opeth. Sikke en svingdør i disse år.
Fik man en ny chance ville mit nickname nok skulle ændres til Macho-Mercenary...
Edit: Kan se Wiberg har forladt Opeth. Sikke en svingdør i disse år.