Jeg er helt enig. Det er en god skive og ikke så "påtrængende" som meget af deres andet, hvorfor man fint kan have den gående i baggrunden.
Snak
lør 9. apr 2011
Njiqahdda - Blister Within the Hive
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
lør 9. apr 2011
The Agonist:
http://www.youtube.com/w…aXzIeI0mkFI
Kvindelig forsanger (lækker) som growler ret vildt og er iøvrigt et fedt metal band fra Canada, helt klart noget folk burde tjekke ud.
http://www.youtube.com/w…aXzIeI0mkFI
Kvindelig forsanger (lækker) som growler ret vildt og er iøvrigt et fedt metal band fra Canada, helt klart noget folk burde tjekke ud.
Brigate Brigate Gialloblù!
Forza Hellas Verona!
http://www.youtube.com/watch?v=zzDp8igbZh0&feature=related
Redigeretlør 9. apr 2011
Jeg røg på lidt heltemetal:
Manowar - Kings of metal.
Manowar - Kings of metal.
Solo non mai in B.
Altobelli-Baresi-Bergomi-X-Zanetti-X-Handanovic-Lautaro
lør 9. apr 2011
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
lør 9. apr 2011
Celtic Football Club
"30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
man 11. apr 2011
Nyt nummer fra Shinning. Til ære for Sheriffen.
Celtic Football Club
"30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
ons 13. apr 2011
Sad lige og læste en anmeldelse af Masterplan - Time to be king:
"Desværre bliver tempoet og energien hevet lidt ned på de sidste 5 numre, hvor Masterplan ikke helt kommer derop hvor englene korpulerer."
Korpu-fucking-lerer!
"Desværre bliver tempoet og energien hevet lidt ned på de sidste 5 numre, hvor Masterplan ikke helt kommer derop hvor englene korpulerer."
Korpu-fucking-lerer!
ons 13. apr 2011
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
ons 13. apr 2011
Heimdalls Wacht - Des Nordens Stern
http://www.youtube.com/w…GhLVP4lQD54
Mere winning. Det her er faktisk ekstraordinært meget winning, eftersom de er tyskere.
http://www.youtube.com/w…GhLVP4lQD54
Mere winning. Det her er faktisk ekstraordinært meget winning, eftersom de er tyskere.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]