Snak

Mere indhold efter annoncen
Aeternam...Disciples of the unseen...Så stiger humøret..for den da
LET THE METAL FLOW..............
Jeg sidder lige og dyrker The Interbeings debutplade "Edge of the obscure" og fuck hvor den rykker.

Kan varmt anbefales.
ALT ER SJOVT!!!!!! Somebody mix my medicine.
Ny single fra The Black Dahlia Murder. Det lover godt for deres kommende album. Det bliver i øvrigt en monster fed koncert i Vega sammen med Amon Amarth om ikke så lang tid.

http://www.youtube.com/w…yDEvqdw2fmA
Brigate Brigate Gialloblù! Forza Hellas Verona! http://www.youtube.com/watch?v=zzDp8igbZh0&feature=related
Aeternam...Disciples of the unseen...Så stiger humøret..for den da
Fed tråd. Dem kendte jeg ikke.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Jeg sidder lige og dyrker The Interbeings debutplade "Edge of the obscure" og fuck hvor den rykker.

Kan varmt anbefales.
For de nysgerrige som ikke sidder med skiven endnu: http://www.youtube.com/w…Q1O65XYykuE
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Evergrey...

Et band jeg tidligere har været meget optaget af. Efter "Recreation Day"-skiven (nogle vil sige sige tidligere, men denne har dog visse elementer) begyndte projektet at blive meget, meget, meget, meget velpoleret - you get the point. Lyden er for perfekt og Tom Englund, en ellers både talentfuld og sjov gut, begyndte at synge med så megen patos i stemmen at tårerne i øjnene hos lytter (det´ så mig) snarere skyldes indædt irritation end indfølelse.

De første fire skiver er som sagt værd at hæfte sig ved. Nu har Tom fået luget ud i bandet til nyeste udspil, men lyden, tematikken og stemmen er den samme. Er det så skidt? Jeg synes faktisk der er overraskende gode numre iblandt, så hvis man ellers kan tåkrumme sig igennem de værste flagellant-øjeblikke - tror der er en to-tre stk. - holder den egentlig okay. Ikke på niveau med de første albums´ pessimisme dog.

Her er en lille kronologisk anbefaling fra de henholdsvise føre fire:

Fra "Dark Discovery": To hope is to fear - http://www.youtube.com/w…7Os0kIRIpqk

Fra "Solitude, Dominance, Tragedy" (Klassealbum): The corey curse - http://www.youtube.com/w…161lB0-bzuo

Fra "In search of truth": Mark of the triangle - http://www.youtube.com/w…ure=related

Fra "Recreation day": The great deceiver (klassesang) - http://www.youtube.com/w…b9h1WIiG8Yw
Darkthrone - Too Old Too Cold
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Fra "Solitude, Dominance, Tragedy" (Klassealbum): The corey curse - http://www.youtube.com/w…161lB0-bzuo
Spændende nummer.

Deres numre får af en eller anden årsag mig til at tænke lidt på Tool.
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
Nevermore - The Obsidian Conspiracy

http://www.youtube.com/w…EFU4ulcO6tM

----------------------------

Nogle som kender dette band? Synes de er pænt fede, og hørte dem ved en tilfældighed via en starcraft 2 stream.

Misery Signals - Set In Motion

http://www.youtube.com/w…hvxuKmoA3sk
٩๏̯͡๏۶ “From Doubter to Believer” Suarez - The Ambassador of Kwan.
BIF

Jeg må ydmygt tilstå jeg aldrig har fået kendskab til Tool. Troede det var sådan noget NU-metalagtigt noget?
Annonce