Jeg har desuden erklæret 2011 året hvor jeg langsomt begynder at åbne op for at bygge samlingen op med Thrash Metal også.
Hvis folk skulle give mig de ti mest essentielle Thrash Metal udgivelser all time, hvilke vil I så liste?
Kommer det til post-95 er jeg noget af en rookie, men her er vel min liste i tilfældig rækkefølge - og det er jo smag og behag.
1. Slayer - South of Heaven.
2. Metallica - Master of Puppets.
3. Death Angel - Act III./hvis man er pernitten, så Ultraviolence.
4. Forbidden - Forbidden Evil.
5. Testament - Souls of Black./The Legacy.
6. Flotsam & Jetsam - No Place for Disgrace/Doomsday for the Deceiver.
7. Sepultura - Beneath the Remains(vil tillade mig at kalde dette album thrash).
8. Blind Guardian - Battallions of Fear(vil tillade mig at proppe denne speed metal skive ind - fordi jeg ikke husker så godt :D).
9. Exodus - Impact is Imminent/Pleasures of the Flesh.
10. King Diamond - Conspiracy/Abigail. (synes godt det kan kategoriseres).
11. Megadeth - So far, so good - so what/Rust in Peace.
12. Nuclear Assault - Survive(vil godt strække mig til at kalde dette album thrash), men ellers er det crossover.
Har sikkert glemt en masse. Har ikke hørt en del af dem i 20 år fordi de vinyler er på loftet.