____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
Snak
fre 20. maj 2011
Det er tilsyneladende ikke noget sikkert websted.
Nåh, så må jeg hoppe tilbage til pornosiderne.
Nåh, så må jeg hoppe tilbage til pornosiderne.
Celtic Football Club
"30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
fre 20. maj 2011
@Bosse
Så må du have go´ koncert. Spændende med den nye guitarist, selvom det er ærgerligt med KK.
Og Halfords stemme virker som om den er på hastig retur. Det er en forfaldshistorie jeg ikke rigtig kan bære, men naturlig selvfølgelig.
Så må du have go´ koncert. Spændende med den nye guitarist, selvom det er ærgerligt med KK.
Og Halfords stemme virker som om den er på hastig retur. Det er en forfaldshistorie jeg ikke rigtig kan bære, men naturlig selvfølgelig.
fre 20. maj 2011
Jeg må indrømme at jeg også er bange for at jeg går derfra med en underlig smag i munden og en glæde over at det er en afkedsturné. Det er lidt som når folk har en haltende og og halvblind hund gående, som allerede lugter af lig. Man ønsker lidt at nogen havde bedt dem om at aflive den tidligere, men vil ikke selv være den der gør det.
Det er mere eller mindre indvielsen af et nyt koncertområde og biletterne har jeg fået, så der er egentlig ingen undskyldning for ikke at gå, ud over argumentet med at huske dem som de var. Lad os håbe at der er lidt spræl tilbage og det ikke bare bliver en alibi-koncert. Så næsten hellere falde igennem i forsøget på at være 20 år yngre.
Det er mere eller mindre indvielsen af et nyt koncertområde og biletterne har jeg fået, så der er egentlig ingen undskyldning for ikke at gå, ud over argumentet med at huske dem som de var. Lad os håbe at der er lidt spræl tilbage og det ikke bare bliver en alibi-koncert. Så næsten hellere falde igennem i forsøget på at være 20 år yngre.
fre 20. maj 2011
Omvendt har jeg set lidt youtube fra Halford-bandet fra 2010, hvor han faktisk gjorde det rigtig godt. Resurrection-sangen er sgu lidt af en udfordring og svær at gemme sig i.
Måske han skulle slutte af med et par rolige albums, han synger jo stadig godt, når det ikke drejer sig om high-pitch.
Måske han skulle slutte af med et par rolige albums, han synger jo stadig godt, når det ikke drejer sig om high-pitch.
fre 20. maj 2011
Jeg synes også han gjorde det udmærket på Roskilde for et par år siden. Men hvad jeg ikke ville give for at have set ham da han var i sin prime...
Why dont you ask him?
Because he doesnt row
He doesnt ROW?
No, he DOESNT row.
Ah. I see what you mean.
Redigeretfre 20. maj 2011
Som jeg husker det er deres kalender ganske pakket og omend Halford sikkert har noget i sig endnu, er jeg ikke overbevist om at han kan levere flere gange i ugen, over en længere periode. Omend de altid har slået mig som et band som yder uanset omgivelserne, kan man frygte at Bergen er et sted hvor man kører den lidt safe, med henblik på mere prestigefyldte steder. Det er set før, men behøver selvfølgelig ikke holde stik. Af samme grund har jeg nogen gange taget turen til England eller Oslo når det er.
fre 20. maj 2011
Nogen der har hørt Helrunars nye album?
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
Redigeretfre 20. maj 2011
Nej, me not like død. Det er black.
Edit: Eller det forventer jeg i hvert fald. Har endnu ikke hørt skiven.
Edit: Eller det forventer jeg i hvert fald. Har endnu ikke hørt skiven.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]