Snak

Mere indhold efter annoncen
Bosse, det burde du vide efterhånden...
Ja, det var såmænd også bare et ynkeligt forsøg på at imitere Beelzebubs bogholder.
Nu ikke så sjov. Kom i gang med at høre Helrunar og giv mig en anmeldelse.

Så slipper jeg selv for at foretage denne overspringshandling i stedet for at læse til eksamen.

Jeg dumper, det bliver fedt!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg sidder selv med næsen begravet i økonometri, så det virker ikke fair at læsse den byrde over på mig. Jeg kommer i øvrigt til at bestå, så hvis din skæbne er besejlet, koster det vel ikke noget at du foretager denne overspringshandling. Pareto du ved.
Pareto my ass, men alligevel en fin retorisk krølle.

Ambitionerne rækker dog alligevel længere end til karakteren 0, men det er ikke sjovt at skulle læse samtidig med, at man forsøger at varetage et fuldtidsjob.

Jeg kunne godt lige bruge 15 dagens intensiv læsning, hvilket bestemt ville booste mine chancer for en anstændig karakter.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg har 3 eksamener på 10 dage og under en uge fra sidste forelæsning til første eksamen. Jeg har også et fuldtidsjob at passe, men har taget ferie i en uge. Jeg har overstået den første eksamen og de sidste kommer så i næste uge med en enkelt dags mellemrum. Det suger ganske kraftig, men mon ikke det skal gå. Jeg startede ud med noget matematik, så det var heldigvis ikke noget som jeg skulle læse på. I økonometrien lader de til at være ret så begrebsfikserede, hvilket er grunden til at jeg nu må læse.
Det her begynder at minde mig om Monty Python-sketchen om den hårde barndom. Lidt Pantera på, så er I kørende og husk at hygge jer med det. Hyggefaktoren er alt for undervurderet...
Der er fandeme ikke meget dødsmetal over eksamenslæsning. Næ, lad mig så bede om fransk metalcore med growlerbabe.

http://youtube.com/watch?v=S97oUM_fjs8
http://youtube.com/watch?v=5gBdkxy1PPI

(Goggle image sørtj på Candice Clot kan også bruges som velkommen diversion fra sure pligter.)
[ http://is.gd/fckoeln :: http://is.gd/prinzpoldi :: http://is.gd/novagol ] Antipati (subst., utrum): Den følelse man får når snakken falder på fodboldklubber som FC København, Borussia Mönchengladbach, Hamburger SV, Man Utd eller Chelsea.
Pantera er slet ikke tilstrækkeligt her.

Nixen, der kræves langt tungere midler:

Burzum - Jesus Tod
http://www.youtube.com/w…hXu8M6q6v84



@Bossen

Hvad læser du?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg kunne godt hende Candice Clot, om end min favorit metalbabe er Cristina Scabbia fra Lacuna Coil (hvis man da kan kalde det metal).
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce