Snak

Mere indhold efter annoncen
Er du en fan?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere til Backstreet Boys, var det en god koncert i aften?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Virkelig? Er det det bedste, du kan finde på? Jeg er s´gu skuffet, Sjærif - nok er du en ussel goth, men jeg havde alligevel forventet mere pizzazz fra din side af.

Du skal til at høre noget mere metal, få noget hår på brystet og droppe det der "ni lys i gravhøjen" musik. Her, lad mig hjælpe dig: https://www.youtube.com/…yzpa0KRBrQc

Myz.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Hej hej

Skal du ikke tilbage i mosh pitten?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Nej, jeg er gammel og ligger derhjemme - jeg hører Priest dog, så det er ikke helt skidt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det var da utroligt som i kan bitche over ordentlig hegn.
Sheriff, kom til Metal Magic til sommer og få et par øller, så vil du straks slippe af med det der triste Goth´er syndrom.
http://www.allmetalfest.…605x855.jpg

De navne, manner! (selvsagt ikke dem alle der er på den plakat) Det kan kun blive endnu en succes!

https://www.youtube.com/…iI0iT1vBc0k
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Jeg har tidligere foreslået FD, at vi mødes på en øde mark, hud mod hud, til døden.
I´m talking scorched earth motherfucker!

____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Teras- Sylosis

http://www.youtube.com/w…dbGNfJM5wyw

Gedigen tråd.
What`s the matter Harry?!
Sjærifen og jeg har et had-kærlighed forhold - jeg elsker ham, han hader mig.

Jo, lad os møde ved næste nymåne på en mark på Fyn, hvor vi finder ud af om goth eller thrash er bedst. Jeg tager rødvin med!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Rødvin?

Mjød mener du vel!?!

Jeg er en sucker for Ensiferum, så sætter altid dem på imens jeg beundre mit vikinge skæg.

http://www.youtube.com/w…3SZYCPtnHog
Wise Men Say...
Annonce