FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Snak
søn 16. mar 2014
Haha, det interview fra True Norwegian Black Metal er fantastisk. Især slutningen hvor Gaahl fortæller journalisten "I don´t think you ask me the right questions, I don´t think you´re focussing on what´s being told", hvorefter han stirrer ondt ud i luften.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
søn 16. mar 2014
Jeg hader alle mennesker. Alle skal lide, side om side, i ondskabens hav vil jeg bades.
Apropos ondskab, er du ond nok til at høre Ondskapt?
http://www.youtube.com/w…A596821204E
Apropos ondskab, er du ond nok til at høre Ondskapt?
http://www.youtube.com/w…A596821204E
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
søn 16. mar 2014
Det er jeg ikke.
Jeg er mere en hundehvalp der galper, og må nøjes med 1349.
https://www.youtube.com/…eJwUok1VdgE
Jeg er mere en hundehvalp der galper, og må nøjes med 1349.
https://www.youtube.com/…eJwUok1VdgE
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Redigeretsøn 16. mar 2014
Det er dog en anden dokumentar. ´Satan´ kommentaren er fra Metal: A Headbanger´s Journey, af Sam Dunn. Den du hentyder til er denne: https://www.youtube.com/…32iX5lbVDto
Den er også fremragende! Stirren til sidst er episk - ´Guide me´, *stilhed*
Gaahl kommer da i øvrigt fra et ret idyllisk sted.
Den er også fremragende! Stirren til sidst er episk - ´Guide me´, *stilhed*
Gaahl kommer da i øvrigt fra et ret idyllisk sted.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
søn 16. mar 2014
Ahh, jeg mente klippet var fra True Norwegian, men det er selvfølgeligt længe siden, jeg har set de to dokumentarer.
Gaahl kommer da i øvrigt fra et ret idyllisk sted.
Ja, det er et fint, hyggeligt sted med pæne grantræer.
Gaahl kommer da i øvrigt fra et ret idyllisk sted.
Ja, det er et fint, hyggeligt sted med pæne grantræer.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
søn 16. mar 2014
Det skal du ikke være ked af, Promo. Kun få er voksne nok til Ondskapt.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
søn 16. mar 2014
Jeg var ellers lige blevet så depressiv at jeg, med lidt god vilje, kunne erstatte Nikolas Kvartforth i Shining.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
man 17. mar 2014
Ahhhh mandag er Repulsion dag.!
https://www.youtube.com/…Wa8lhTStlec
Den ægte gamle grove metal stil.!
Fuck alt
https://www.youtube.com/…Wa8lhTStlec
Den ægte gamle grove metal stil.!
Fuck alt
"Old Lull Bee"
Redigeretman 17. mar 2014
Hvordan ser den danske metal scene egentlig ud? Er der nogle danske metal bands som har succes i udlandet? (Ikke volbeat - tak) Jeg læste at Hatesphere lavede en tour i Kina..
NP: Illdisposed - I Believe In Me
EDIT: WTF Jacob Bredahl stoppede for 7 år siden?!?!? Hvad fanden er sket med den gamle garde!
NP: Illdisposed - I Believe In Me
EDIT: WTF Jacob Bredahl stoppede for 7 år siden?!?!? Hvad fanden er sket med den gamle garde!
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2
-A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé)
Grêmio fan, KUN GRÊMIO:
https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg