Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvordan ser den danske metal scene egentlig ud? Er der nogle danske metal bands som har succes i udlandet? (Ikke volbeat - tak) Jeg læste at Hatesphere lavede en tour i Kina..



Der er kun et dansk band, der fortjener nogen som helst former for opmærksomhed og anderkendelse, og det er Angantyr. Især sjælere som "Et Varsel om Død", "Blod og Blod, Liv for Liv", "Sejr" m.v. er fissemagneter.

http://www.youtube.com/w…hXMAfpZ10rA

Det er utilgiveligt fedt, når vi rammmer ca. 1.40 i sangen.


Myrd skal dog nævnes som honorary member men alene grundet nummeret "Voldtaget på Dødslejet".
Det er måske verdens mest hævi titel, hvor selv Dying Fetus og Cannibal Corpse kommer til kort.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Nå ja ja, men nu spurgte NPato ind til metal, og så er det da kun fair, jeg nævner nogle gode danske metalbands. Det er dog fint du byder ind med noget folkrock.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Er der egentlig noget nyt og godt thrash mteal derude i denne tid eller har de gamle drukket sine hjerneceller ud og laver tåkrummende pinlige skiver?

Et nyt dansk thrash metal-band, jeg varmt kan anbefale, er Essence. De udgav deres debutalbum for 3 år siden, hvor der er nogle rimelige heftige sange på - især Blood Culture:
http://www.youtube.com/w…JneG_DeHBfs
Husk at drikke vand!
Det er dog fint du byder ind med noget folkrock.

Folkrock? De bands, som Sheriffen nævner, kan måske lige gå ind under betegnelsen New wave eller Power pop.
Husk at drikke vand!
Snøft, I er så onde.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
At hente et Grindcore band i lufthavnen

http://www.thepoke.co.uk…IAAgasM.jpg
Celtic Football Club "30 years ago today my mother and father met. I asked my dad how it came about, "Canny mind, but we humped Rangers 2-0." ~ random Celtic fan.
Hehe, ja, den har floreret på æ fjæsbog her på det sidste :) musikgenrer er smag og behag, men jeg vil vædde min højre arm på, at metal har de bedste bandnavne
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Where the slime lives er sgu et lækkert lille nummer. Har administrativ dag på jobbet så banker kaffe og metal ind fra morgenstunden.

Overvejer en hurtig omgang solo moshpit-onani, når jeg nu alligevel er helt alene på kontor.
What`s the matter Harry?!
Overvejer en hurtig omgang solo moshpit-onani

Lyder frækt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Fransk øko progressiv dødsmetal! Gojira - Space Time: https://www.youtube.com/…PHjvNK2g5MA

Breakdownet der starter ved 2:49 er jo verdensklasse. Deres første plade er fucking brutal.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce