Hvordan ser den danske metal scene egentlig ud? Er der nogle danske metal bands som har succes i udlandet? (Ikke volbeat - tak) Jeg læste at Hatesphere lavede en tour i Kina..
Der er kun et dansk band, der fortjener nogen som helst former for opmærksomhed og anderkendelse, og det er Angantyr. Især sjælere som "Et Varsel om Død", "Blod og Blod, Liv for Liv", "Sejr" m.v. er fissemagneter.
http://www.youtube.com/w…hXMAfpZ10rA
Det er utilgiveligt fedt, når vi rammmer ca. 1.40 i sangen.
Myrd skal dog nævnes som honorary member men alene grundet nummeret "Voldtaget på Dødslejet".
Det er måske verdens mest hævi titel, hvor selv Dying Fetus og Cannibal Corpse kommer til kort.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]