Mmmmmm Gojira...
Snak
tirs 18. mar 2014
Tak for alle svarene! Godt at se, at flere nyder en god spade og rebelmusik.
@ChristianH.
At hente et Grindcore band i lufthavnen
http://www.thepoke.co.uk…IAAgasM.jpg
Hehehehehe.. Sangnavnene er sgu også fede.:
Anal Cunt - It Just Get Worse (http://en.wikipedia.org/…_Gets_Worse)
Anal Cunt - 40 More Reasons to Hate Us (http://en.wikipedia.org/…_to_Hate_Us)
NP: The Haunted - All Against All
@ChristianH.
At hente et Grindcore band i lufthavnen
http://www.thepoke.co.uk…IAAgasM.jpg
Hehehehehe.. Sangnavnene er sgu også fede.:
Anal Cunt - It Just Get Worse (http://en.wikipedia.org/…_Gets_Worse)
Anal Cunt - 40 More Reasons to Hate Us (http://en.wikipedia.org/…_to_Hate_Us)
NP: The Haunted - All Against All
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2
-A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé)
Grêmio fan, KUN GRÊMIO:
https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Redigerettirs 18. mar 2014
Emperor - Beyond The Great Vast Forest
http://www.youtube.com/w…Ud48k05Wug0
Det fineste norske Black metal.
http://www.youtube.com/w…Ud48k05Wug0
Det fineste norske Black metal.
Husk at drikke vand!
tirs 18. mar 2014
Jeg forsætter i Vikingstilen og smider Amon Amarth på!
War of the Gods
https://www.youtube.com/…DFRla4lbZlk
War of the Gods
https://www.youtube.com/…DFRla4lbZlk
Wise Men Say...
tirs 18. mar 2014
Jeg har lige, for ikke mere end en time siden, barberet mit skæg af, og pludselig ud af det blå all of a sudden kan jeg ikke længere lide viking metal.
What gives?
What gives?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
tirs 18. mar 2014
Du er også fra Holland.
Det land tæller slet ikke i denne sammenhæng!!!1
Det land tæller slet ikke i denne sammenhæng!!!1
Wise Men Say...
Redigerettirs 18. mar 2014
Det er rigtigt! Vikingerne var ikke helt seje nok til at erobre land ved os, og derfor har viking metal meget lidt gennemslagskraft i Holland.
Folkmetal derimod! https://www.youtube.com/…55ls_ydHstU
Apropos vikingemetal - én af de mest løjerlige, fornøjelige, positivt overraskende koncertoplevelser jeg har haft, må være Vanir. Når man har óg en keytar óg en sækkepibe óg en tin whistle óg er iført vikingetøj óg starter hver nummer med "næste nummer handler om... (at slås/et sværd/at drikke mjød), så får man plus i min bog.
Desuden er de hylleskægt at drikke øller med!
Folkmetal derimod! https://www.youtube.com/…55ls_ydHstU
Apropos vikingemetal - én af de mest løjerlige, fornøjelige, positivt overraskende koncertoplevelser jeg har haft, må være Vanir. Når man har óg en keytar óg en sækkepibe óg en tin whistle óg er iført vikingetøj óg starter hver nummer med "næste nummer handler om... (at slås/et sværd/at drikke mjød), så får man plus i min bog.
Desuden er de hylleskægt at drikke øller med!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
tirs 18. mar 2014
Nej det er sandt nok, de var ikke så vilde med træsko og tulipaner ;-)
Kunne være jeg skulle bruge lidt tid på det, folkmetal er altid godt.
Kunne være jeg skulle bruge lidt tid på det, folkmetal er altid godt.
Wise Men Say...
tirs 18. mar 2014
Hehe, ja - vikinger hadede bare træsko, tulipaner og diger! Det er som kryptonit for dem ;)
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi