Redigeretons 19. mar 2014
My Arms, Your Hearse er det første album, jeg fik med dem - klasse album! When, April Ethereal, Karma, Demon On The Fall og The Amen Corner er for fede! Det album blæste mig væk i sin tid.
På Still Life, læg især mærke til Godhead´s Lament, som jeg synes er det stærkeste nummer derpå. Især det lidt blødere styk fra 2:55 til 5:55 holder for vildt. Gåsehud!
Det er simpelthen en genistreg, at CD´en kører rundt i et tema (koncept-album). Det giver sgu CD´en mere dybde og kant. Det sidste ord i hver sang, er den næste sangs titel og hele atmosfæren hele verden igennem. Klasse!
Glæder mig til at høre Still Life, jeg har hørt Face of Melinda skulle være en af deres smukkeste metalballader.
EDIT: rettelser
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2
-A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé)
Grêmio fan, KUN GRÊMIO:
https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg