Snak

Mere indhold efter annoncen
Alt andet lige må kvindfolkene da have været pænere end standarden siden "vi" hev en hel del af dem med hjem. (Det kan dog også være at uger på åbent hav kan have indflueret på dømmekraften)

NP:
Fleshgod Apocalypse - Thru Our Scars

Mafia ep´en er jo meget bedre end alt andet de har begået!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Opeth - Serenity Painted Death, fra Still Life, deres, efter min mening, bedste plade. Især breakdownet ved 1:27 vidner om høj, høj klasse.

https://www.youtube.com/…xVc5-W2uZV0
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Husk at drikke vand!
What`s the matter Harry?!
@Flying

Du gav mig sgu helt lyst til at høre Opeth. Har slet ikke hørt "Still Life" - jeg havde kun MAYH og Blackwater park som cd´er. :D Godt at man kan høre dem på Spotify.

Opeth - April Ethereal
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
My Arms, Your Hearse er det første album, jeg fik med dem - klasse album! When, April Ethereal, Karma, Demon On The Fall og The Amen Corner er for fede! Det album blæste mig væk i sin tid.

På Still Life, læg især mærke til Godhead´s Lament, som jeg synes er det stærkeste nummer derpå. Især det lidt blødere styk fra 2:55 til 5:55 holder for vildt. Gåsehud!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Til Voxhall-koncerten, som i øvrigt var fremragnede, overraskede det mig at jeg fandt Deliverance som det fedeste nummer, i forhold til alle mine normale favoritter. Den lange outro er genial, især når det gøres tight live.

Det pisser mig af at The baying of the hounds er så undervurderet.
Nå, Baying Of The Hounds er også fedt altså - ligesom The Grand Conjuration og Reverie/Harlequin Forest fra samme plade.

Deliverance er for vildt et nummer, det har altid været en favorit. Især midterstykket, hvor Wilson og Åkerfeldt verserer mellem hhv. rene vokaler og growl er awesome. Og, som du selv påpeger, slutninger holder maks.

https://www.youtube.com/…pCUk9yNKUOI

Master´s Apprentice er også fedt:

https://www.youtube.com/…e-_yyVht-iU

Man savner jo helt Martin Lopez på trommer - der var noget mere følelse og sjæl i det end hvad Axenrot kan.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ja, man kan hurtigt blive hvirvlet ind i en masse fede titler, når det er Opeth.

Og enig mht. Lopez.
My Arms, Your Hearse er det første album, jeg fik med dem - klasse album! When, April Ethereal, Karma, Demon On The Fall og The Amen Corner er for fede! Det album blæste mig væk i sin tid.

På Still Life, læg især mærke til Godhead´s Lament, som jeg synes er det stærkeste nummer derpå. Især det lidt blødere styk fra 2:55 til 5:55 holder for vildt. Gåsehud!


Det er simpelthen en genistreg, at CD´en kører rundt i et tema (koncept-album). Det giver sgu CD´en mere dybde og kant. Det sidste ord i hver sang, er den næste sangs titel og hele atmosfæren hele verden igennem. Klasse!

Glæder mig til at høre Still Life, jeg har hørt Face of Melinda skulle være en af deres smukkeste metalballader.
EDIT: rettelser
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Annonce