Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja, Melinda´s Fjæs er ikke dårlig. Elsker det der (lidt hårde) tema som kommer lidt inde i nummeret og gentages et stykke tid - har ikke mulighed for at angive tid.
Ja, Melinda´s Fjæs er ikke dårlig. Elsker det der (lidt hårde) tema som kommer lidt inde i nummeret og gentages et stykke tid - har ikke mulighed for at angive tid.

Cirka 4:30 ind, if memory serves.

Det er også et dejligt nummer - elsker Mendez´ fretless bass i det.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Fedt.

NP: Opeth - The Moor
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Har Opeth nogensinde lavet en sang, der varer under 27 min?
Husk at drikke vand!
Jeg har et band som jeg gerne vil høre jeres mening om. Det kaldes Earth Divide og de skal deltage i Wacken Battle 2014.

Jeg er selv venner med guitaristen og jeg synes da at det lyder meget fedt, men jeg har ikke rigtigt noget at sammenligne med, idet jeg generelt ikke er fan af de diverse metal genrer.

Er det noget der kan bruges? https://www.youtube.com/…data_player
Hold da fast. Lyrikken er virkelig smuk. Introen trækker virkelig op. Elsker passagen. \"I don´t know if I´m dead or not To anyone\" Men når jeg hører denne sang forstiller jeg mig selv stå på en strand. Alene. Jeg kan vitterligt relatere til sangen
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@ MBK

Jeg tror ikke, de har lavet en sang over 27 minutter. Deres længste er vist Black Rose Immortal på omkring de 20 minutter. Jeg ved godt du joker - men Opeth er serious business!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
20 min? Det ville selv Ramones synes var lige hurtigt nok.

Jeg kunne sikkert finde meget glæde i at lytte til Opeth, men jeg har simpelthen ikke tålmodigheden til at høre det der progressive metal. Al musik, der varer længere end et traditionelt Motorhead-nummer, er noget sentimentalt pis.
Husk at drikke vand!
Solefald- Red View

Macho shit, jeg troede ikke, der var folk herinde, der evnede Solefald. The Linear Scaffold er et mesterværk forbeholdt de kultiverede.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Sheriffen

Ifølge metal-archives, så er Ulver åbentlyst "Similar Artists" til Solefald.. Er der nogen sammenhæng? Kan sgu godt lide noget af Ulvers materiale.

Here we go...

Opeth - Face of Melinda

Edit: rettelser
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
@FD

Nå, Baying Of The Hounds er også fedt altså - ligesom The Grand Conjuration og Reverie/Harlequin Forest fra samme plade.



Skal vi nu til det igen?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce