Snak

Mere indhold efter annoncen
Bathory er det vigtigste band ikke bare i metalhistorien men i musikhistorien. Fuck Mozart og Beetles.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Vi mødes ved næste nymåne, på en mark i Sønderjylland, hvor vi i bar overkrop bestemmer, hvem der fra nu af til al evighed har ret hvad angår metal! Mano a mano, bare knuckle, no hairpulling og uden at sige noget. Det bliver episk! Det bliver strålende! Bøger vil blive skrevet, film lavet og musik indspillet, kun til ære for den aften i Sønderjylland...

Eller alternativt drikker vi øl og rafler om det.

Bring it on!

PS: Bathory er for awesome.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Solefald minder mig om vinter, svampeorgier til gymnasiefester og en iboende bitterhed mod det generelle og normale.

Sådan havde jeg det ihvertfald da jeg var 15-16 år.

Solefald er en af de musikalske kuriositeter der bare er blevet hængende, det er så forbandet fedt.
What`s the matter Harry?!
@Pato
Vil det sige at du snyder dig selv for Watain, Shining og den slags herligheder?
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
@Promo
Så emo er jeg heller ikke.

Edit:
NP: Opeth - The Moor
Holy fuck, Still Life går sgu lige i skalden.

Edit2: Jeg skal fandme ikke ydmyges af nu-metal, fy for satan.
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Yup, det er dejlige sager - også broen i Moonlapse Vertigo er lækker!

Ved 4:30: https://www.youtube.com/…cHgOeWUZjug

EDIT: Og slutningen efter cirka 6:30 er fucking også lækker. De der dobbeltpedaler... Og shuffle backbeatet efter 8 minutter... Garrrr!!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Inside the Whale er hårdere end Opeth.

Estatic Fear - Chapter IV
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Hvornår skal vi slås? Eller rafle?

BEATDOWN!

https://www.youtube.com/…Z_0pTuYCJD0
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ikke i dag, pt. slås jeg med arbejdet og de indre demoner.

Tager sgu snart hjem.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Bathory er det vigtigste band ikke bare i metalhistorien men i musikhistorien. Fuck Mozart og Beetles.

Nu strammer du den. Bathory har bestemt haft en stor indflydelse på Black metal-musikken, men i forhold til den generelle betydning for musikhistorien kan de ikke måle sig med Wagner, The Doors og New Kids on the Block.


Mercyful Fate - Time
Husk at drikke vand!
Annonce