@MBK
Enig, Nightside er formodentlig et af de bedste black metal albums, der nogensinde er lavet og har en af de stærkeste afslutninger med I am the black wizards og Inno a Santana.
Det album skulle alle opdrages med, men jeg er nu også ganske glad for Anthems to the Welkin at Dusk, der ligeledes holder et fremragende niveau.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]