Snak

Mere indhold efter annoncen
Og så sangen, der startede min ungdommelige dødsromantik.

He had enough
He couldn´t take anymore
He´d found a place
In his mind and slammed the door
No matter how they tried
They couldn´t understand
They washed and dressed him
Fed him by hand

https://www.youtube.com/…KVTDl8oiJBs - Beyond the realms... of death.
Der går rygter om, at FD og MBK er JO-buddies.

Med løg på! Jeg kan finde langt mere tiltrækkende fyre på scor.dk


Nightwish - The Riddler
http://www.youtube.com/w…XltENj7tWHg
Husk at drikke vand!
Der skal også være lidt til Bosse:

http://2.bp.blogspot.com…8cdba30.jpg
Faldt lige over dette gamle "skjulte" nummer fra Eldritch´s Il Nino-album:

Nebula Surface. https://www.youtube.com/…bV0E9Tx0tt8

Det er ret fedt, på den italienske facon.
Her er en fra den gamle balladedåse til dig, MBK.

https://www.youtube.com/…YYXHdFUAqK4 - Great White, House of broken love.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Bo summer er sgu da så pisseirriterende, men jeg kan alligevel godt li´ nummeret...

Illdisposed, A child is missing. https://www.youtube.com/…NEJWqdfrVI4

Snatch-bidden i originalen er genial.
Mercenary - Graveart. Tons fra Nørresundby.

https://www.youtube.com/…je2GkTdhNCo
Her er en fra den gamle balladedåse til dig, MBK.

Jeg kendte godt Great White, men jeg havde ikke lige hørt det nummer før. Den tråd, guitaristen fyrer af, kan få en til at komme i bukserne.
Husk at drikke vand!
Ja, det er et fedt nummer.
And now to something completely different.

Freak Kitchen. Et band jeg holdt meget af i mine teenageår. Et prankband med virtuos Matias Ia Eklund på guitar/sang (denne er dog instrumental).

https://www.youtube.com/…arhbnwmpUNM - The new part.
Annonce