Redigeretfre 21. mar 2014
Ja, det lyder beskidt uden at være det.
Devin Townsend har stadigvæk holdt én af de sjoveste koncerter, jeg har været med til. Han er så utrolig lidt selvhøjtidelig, ligner en mand der faktisk gider at stå på en scene (kontra cirka 95% af metalscenen) og så er musikken jo bare maks kvalitet.
Så ham for anden gang til AMF forrige år, efter en forfærdelig koncert af Fear Factory (manden kan jo ikke synge!), og det var simpelthen festivalens højdepunkt. Nogensinde. Det var for awesome!
PS. Det der Firewind er ikke lige mig - men jeg er heller ikke til powermetal, med fokus på lange guitarsoloer. Jeg kan dog godt høre det er godt, objektivt set.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi