Snak

Mere indhold efter annoncen
Der går rygter om, at FD og MBK er JO-buddies.

Det er der. Jeg har selv startet dem. Er du jaloux, Sjærif? Hvornår skal vi slås?

https://www.youtube.com/…dQw4w9WgXcQ
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Her. Det var så lidt.

https://www.youtube.com/…UZF3qmGfDws

Devin. Earth Day.
Merc, du er da ualmindelig aktiv i mædl tråden i aften - er det fordi du er sur på Mr.?

Her, kom af med aggressionerne: https://www.youtube.com/…hez7bGbutBs

PS: Devin er Gud, bare med høje tindinger. Han er sød her: https://www.youtube.com/…k4GpEN71obo

Wakka wakka wakka!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Hehe Devin...

Her er lidt Evergrey, fra dengang alt var godt.

https://www.youtube.com/…UX6_P0CV0jM - When the river calls.
Fedt Merc, nu er jeg i SYL mode: https://www.youtube.com/…3f20L0msLsM

Det er et sygt riff! Og Gene Hoglan er verdens fedeste trommeslager. Altså, bogstaveligt talt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hey, Flying D. Ring lige når du lærer at spille den her:

https://www.youtube.com/…_Zer4HuBLwc

Fucking fænomenalt. Især det tema til sidst, ca. 2:38 med overgang fra 3:00. Men man bør ikke spole. Det er en helhed.

Firewind - Feast of the Savages.
Jeg er i det hele taget bare vild med bandnavnet Strapping Young Lad. Man skulle tro Halford havde været inde over det...
Jarzombek, Rob og co.

Penance from the rancid icon
Virgin weeping plasma


https://www.youtube.com/…ECsBhxBYNCg - Halford - Crucible.
Ja, det lyder beskidt uden at være det.

Devin Townsend har stadigvæk holdt én af de sjoveste koncerter, jeg har været med til. Han er så utrolig lidt selvhøjtidelig, ligner en mand der faktisk gider at stå på en scene (kontra cirka 95% af metalscenen) og så er musikken jo bare maks kvalitet.

Så ham for anden gang til AMF forrige år, efter en forfærdelig koncert af Fear Factory (manden kan jo ikke synge!), og det var simpelthen festivalens højdepunkt. Nogensinde. Det var for awesome!

PS. Det der Firewind er ikke lige mig - men jeg er heller ikke til powermetal, med fokus på lange guitarsoloer. Jeg kan dog godt høre det er godt, objektivt set.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce