Så bare nyd stykket jeg pinpointede, det er jo nærmest japansk. Smukt.
Ja, Devin er sgu en sej gut.
Hehe, Iron Maiden. Jeg får helt lyst til at høre Rime of the ancient Marriner fra Live after Death. Den er bare så lang.
Ja, Devin er sgu en sej gut.
Hehe, Iron Maiden. Jeg får helt lyst til at høre Rime of the ancient Marriner fra Live after Death. Den er bare så lang.