Snak

Mere indhold efter annoncen
Så bare nyd stykket jeg pinpointede, det er jo nærmest japansk. Smukt.

Ja, Devin er sgu en sej gut.

Hehe, Iron Maiden. Jeg får helt lyst til at høre Rime of the ancient Marriner fra Live after Death. Den er bare så lang.
Samme album, næste nummer - Maiden var min gateway drug til metal! :)

Rime Of The Ancient Mariner er for fedt!! Stykket, der kommer efter "åh nej, jeg er på et hjemsøgt skib og fyrer 1700-tals poesi af" passagen, er jo fænomenalt.

EDIT: ved 7:30-agtig: https://www.youtube.com/…t7zk4as9kzA
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Haha ja, hør rimet fra den gamle marinér...

"Here´s what not to do if a bird shits on you" - Bruce.

Edit: Åh ja, og Harris´ bas... Jeg er der lige om lidt.
Jeg elsker stadigvæk, efter alle de år, Steve Harris´ tykke gallopbass.

Manden der aldrig bliver ældre.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ja, mandens fingre må sidde i baspositur kronisk.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha, og Dave Murray. Manden, der spiller skidehurtigt guitar, men aldrig helt virker til at være herre over det.
Han skulle have været en ganske habil fodboldspiller i sin tid, og West Ham skulle have været ud efter ham i hans unge dage. Nogle folk kan også bare det hele.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ja, ligesom Bruce. Fly, fægt, forfatter, nå ja, og sanger.

Så er jeg bedre til bare at kopiere links ind.
Dave Murray virker vildt afslappet på en scene, synes jeg.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Så er jeg bedre til bare at kopiere links ind.

Det har du til gengæld også bare styr på.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce