Snak

Mere indhold efter annoncen
Finntroll - Trollhammaren
http://www.youtube.com/w…nYwFPaK6UQY

Glæder mig utroligt meget til at se dem på Copenhell.
Husk at drikke vand!
@Merc

Jeg hader dig mere end normalt for at have åbnet mine øjne for "Scream Of The Butterfly".

Har vel hørt det 30 gange i løbet af det sidste døgn, det vokser virkeligt med tiden og går godt til mørk stout øl. Jeg har dog ikke rigtigt kunne finde andet fra Acid Bath, der var værd at høre.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Ja, det er faktisk et pissefedt nummer. Skummelt på den helt rigtige måde. Det er fedt, der hvor sangen lige "vågner igen"; Something cold is forced inside...

Jeg kender ikke bandet yderligere. Det, jeg ellers har hørt har jeg heller ikke syntes lød for godt.
Jeg fandt lige denne. Jeg tror kombinationen af seriemorder-dokumentarer og sjov tobak har inspireret dem ret meget (Og så lige Hotel California).

https://www.youtube.com/…FrNT-PewC0A

Men når man mærker fuldmånen nærme sig, og den melankolske dødsdrift kalder...
Jeg tror endda at jeg synes den er federe...

Her er en fin artikel, som også sætter de akustiske sange højere. http://heavymetal.about.…-Review.htm

Dax Riggs is the lead.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Sporene leder videre til Agents of Oblivion. Mindre metal, samme melankoli. Jeg er stadig på! (især med små referencer til Lovecraft).

https://www.youtube.com/…DDu5FQELDDs - Agents of oblivion - Endsmouth
Nu der bliver snakket lovecraft er jeg nødt til at poste noget Sulphur Aeon.
Debutpladen "Swallowed by the Oceans Tide" er meget tæt på at være 2013´s bedste metal plade!

Her er "Where Black Ships Sail"
https://www.youtube.com/…j6Hj3Hfb-O8

Fantastisk death metal!
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Evighedsdebatten i metalmiljøet bliver lidt hakket herind:

Er power-metal for tøsedrenge med hang til Manowar?

NP: Orphaned Land - Halo Dies (the Wrath of God)
http://www.youtube.com/w…90xgxQR78wM

Absolut OL´s bedste skive er Mabool.. Den sparker sgu fandme røv!
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Mayhem - Frozen Moon


Det nummer er så poetisk.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Er power-metal for tøsedrenge med hang til Manowar?

Power metal er den fedeste subgenre inden for heavy metal - end of discussion. Alle, der påstår noget andet, er nogle gamle, sure dødsmetal-hoveder med Morbid Angel-shirt og tinitus.

Dog er Manowar langt fra det bedste power metal-band. Helloween, Running Wild, Gamma Ray, Stratovarius, HammerFall og Sabaton er alle betydelig bedre.
Husk at drikke vand!
Annonce