Har hørt meget Acid Bath for nogle år siden. Bones of baby Dolls er heller ikke helt ueffent. Dead Girl, som Dax også har lavet en cover af med Agents of oblivion, er heller ikke tosset.
Snak
man 24. mar 2014
Power metal er godt, gammeldaws træls. Det er banalt guitaronani, uden pondus og attitude.
Stadigvæk bedre end metalcore dog!
Stadigvæk bedre end metalcore dog!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
man 24. mar 2014
@The Jinx
Cool. Jeg er i gang med at lytte det igennem. Jeg er ikke begejstret for den "vilde" del af Acid Bath, men nok mere til den stenede doomy del af det. Agents of Oblivion har potentiale, men skal lige lytte noget mere.
Hvad så med Deadboy and the Elephantmen? Så vidt er jeg ikke nået endnu.
Cool. Jeg er i gang med at lytte det igennem. Jeg er ikke begejstret for den "vilde" del af Acid Bath, men nok mere til den stenede doomy del af det. Agents of Oblivion har potentiale, men skal lige lytte noget mere.
Hvad så med Deadboy and the Elephantmen? Så vidt er jeg ikke nået endnu.
man 24. mar 2014
Jeg er generelt heller ikke super begejstret for Power Metal udover enkelte bands. Det skal dog med at det ofte er ganske underholdende live.
In any case, jeg smider lige noget Vader.
https://www.youtube.com/…RwGnTEIvl8E
Jeg elsker den EP forbandet meget.
In any case, jeg smider lige noget Vader.
https://www.youtube.com/…RwGnTEIvl8E
Jeg elsker den EP forbandet meget.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
man 24. mar 2014
Power metal er godt, gammeldaws træls. Det er banalt guitaronani, uden pondus og attitude.
Stadigvæk bedre end metalcore dog!
Troede aldrig vi kunne finde et fælles ståsted. Møz møz.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
man 24. mar 2014
Betyder det, vi ikke længere skal slås på en mark i Sønderjylland? For jeg har løbet hver dag for at komme i form til det.
<3
<3
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
man 24. mar 2014
Betyder det, vi ikke længere skal slås på en mark i Sønderjylland? For jeg har løbet hver dag for at komme i form til det.
Sjovt som man træner på forskellig vis. Jeg har hamret bajere amok!
Men jeg kan ikke se, hvorfor det skulle betyde, at vi ikke skal slås. Slåskamp er ren eksistentialisme.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
man 24. mar 2014
Phew! It´s still on!
Merc, kan jeg ikke få et bedre bryder-navn end The Tulip? The Accountant lyder fedt - The Tulip, not so much.
Merc, kan jeg ikke få et bedre bryder-navn end The Tulip? The Accountant lyder fedt - The Tulip, not so much.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
man 24. mar 2014
Jeg håber aldrig, Kai Hansen kommer til at læse disse rystende holdninger om Power metal.
Gamma Ray - Man On A Mission
http://www.youtube.com/w…Pm8JvqFK_3A
Power metal FTW!
Gamma Ray - Man On A Mission
http://www.youtube.com/w…Pm8JvqFK_3A
Power metal FTW!
Husk at drikke vand!