Snak

Mere indhold efter annoncen
Har hørt meget Acid Bath for nogle år siden. Bones of baby Dolls er heller ikke helt ueffent. Dead Girl, som Dax også har lavet en cover af med Agents of oblivion, er heller ikke tosset.
Power metal er godt, gammeldaws træls. Det er banalt guitaronani, uden pondus og attitude.

Stadigvæk bedre end metalcore dog!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
@The Jinx

Cool. Jeg er i gang med at lytte det igennem. Jeg er ikke begejstret for den "vilde" del af Acid Bath, men nok mere til den stenede doomy del af det. Agents of Oblivion har potentiale, men skal lige lytte noget mere.

Hvad så med Deadboy and the Elephantmen? Så vidt er jeg ikke nået endnu.
Jeg er generelt heller ikke super begejstret for Power Metal udover enkelte bands. Det skal dog med at det ofte er ganske underholdende live.

In any case, jeg smider lige noget Vader.
https://www.youtube.com/…RwGnTEIvl8E
Jeg elsker den EP forbandet meget.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Power metal er godt, gammeldaws træls. Det er banalt guitaronani, uden pondus og attitude.

Stadigvæk bedre end metalcore dog!



Troede aldrig vi kunne finde et fælles ståsted. Møz møz.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Betyder det, vi ikke længere skal slås på en mark i Sønderjylland? For jeg har løbet hver dag for at komme i form til det.

<3
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Betyder det, vi ikke længere skal slås på en mark i Sønderjylland? For jeg har løbet hver dag for at komme i form til det.



Sjovt som man træner på forskellig vis. Jeg har hamret bajere amok!

Men jeg kan ikke se, hvorfor det skulle betyde, at vi ikke skal slås. Slåskamp er ren eksistentialisme.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
The Tulip vs. The Accountant!

Det skal samle en del tilskuere...
Phew! It´s still on!

Merc, kan jeg ikke få et bedre bryder-navn end The Tulip? The Accountant lyder fedt - The Tulip, not so much.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Jeg håber aldrig, Kai Hansen kommer til at læse disse rystende holdninger om Power metal.


Gamma Ray - Man On A Mission
http://www.youtube.com/w…Pm8JvqFK_3A

Power metal FTW!
Husk at drikke vand!
Annonce