Snak

Mere indhold efter annoncen
Power metal er IKKE metal.

Satyricon er derimod metal.

https://www.youtube.com/…qT1x4daOYYk

Acid bath er ok men langt fra det fedeste i den genre..

har det for tiden vildt over Crowbar og Orange Goblin

Så CoC igår.. det var sgu ret kedeligt..
"Old Lull Bee"
Var lige inde på en hjemmeside, hvor de anbefalede denne sang..

Troll - Med vold skal kristneliv takes.

Fra albummet Drep de kristne


https://www.youtube.com/…gNO5lsJdVvA

blev sgu overrasket over det der midikeyboard de har kørende..

Er BM blevet noget for børn med midikeyboards??

"Old Lull Bee"
Ok fed plade og sangtitel..

Ved anden gennemlytning er jeg ved at falde for det keyboard..

Det er ligeså absurd som genren.

BM og WarMetal er sgu underligt..Jeg elsker det men hader det.
Det er så dybt fjollet, men man kan ikke lade være med til at fp stiv pik over det
"Old Lull Bee"
Jeg synes da, der ofte er keyboards med i sårt mæd´l - de er også nogle New Wave tøser hele bundet. Bortset fra Drudkh. Og Gaahl. Og Marduk.

Øv til CoC, men jeg fornemmede da også lidt, de ikke ville være lige så fede uden Pepper. Godt jeg ikke drog af sted til det! Vi skal lige have et nummer alligevel:

https://www.youtube.com/…c2U2mEr9o2Q

Det starter ved 1:45...
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Equilibrium - Der Sturm
http://www.youtube.com/w…qPITk6_nHJY

Folk metal så det er en fryd!
Husk at drikke vand!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
@Old Bull Lee

Troll - Med vold skal kristneliv takes.


Jeg hvar til koncert med Troll i efteråret på Beta, hvilket var pænt ondt. Der var også stor rift om deres T-Shirts med slogannet "Dræb de Kristne".

Jeg har også et par fede billeder fra koncerten, jeg lige kan prøve at uploade i weekenden.

Samtidig spillede Angantyr, hvilket er lidt en sjældenhed i Danmark. Angantyr er utilgiveligt fedt.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Fedt Sheriff... Prøv lige at gør det..

Er der iøvrigt nogen der tager på CopenHell?

Er programmet ikke en smule tyndt?
"Old Lull Bee"
Jeg kender ikke Angantyr, men ville sgu også gerne have en t-shirt hvor der står dræb de kristne på.. så kunne man lige have den på når man besøger svigerfamilien..du ved bare for at starte et samtale emne.
"Old Lull Bee"
Jeg vil gerne til Copenhell, men er lige så stille og roligt ved at trække i land. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få råd til det hele. Programmet er i mine øjne fint: Iron Maiden, Majedø´, Anthrax, Clutch, Sepultura, Monster Magnet og Blood Eagle er alle navne der trækker i mig.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce