Vi skal have noget Pantera, med Floods - soloen ved 3:50 er muligvis den bedste i metallens historie. De diverse breakdowns i sangen er også fede.
https://www.youtube.com/…8nx1nuq1Pt4
https://www.youtube.com/…8nx1nuq1Pt4
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi