Snak

Mere indhold efter annoncen
Vi skal have noget Pantera, med Floods - soloen ved 3:50 er muligvis den bedste i metallens historie. De diverse breakdowns i sangen er også fede.

https://www.youtube.com/…8nx1nuq1Pt4
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Er der iøvrigt nogen der tager på CopenHell?



Nope, det er alt for dyrt og starter onsdag. Jeg gad dog godt høre Maiden, Finntroll og My Dying Bride.

Tilgengæld gad jeg godt på Ragnarök i år, som har et pænt fedt program:
http://www.ragnaroek-fes…dex.php/en/

____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@FD

Jeg vil gerne til Copenhell, men er lige så stille og roligt ved at trække i land. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få råd til det hele.


Du er så fattigt, at jeg griner af dig.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Når jeg læser den slags, spiller Yazoo´s "Only You" for det indre øre, mens jeg forestiller os gnubbe glans, Sjæriff.
Fuck it, jeg er så fattig, jeg til tider griner af mig selv!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
http://www.metalinjectio…snowy-boots

Sådan skal børn opdrages!
Wise Men Say...
Twisted Sister til Copenhell:

http://copenhell.dk/det-…am-er-klar/

Hvor er det suverænt!

Så kan alle dødsmetal-hovederne klynke lige så meget, de vil. Det er det bedste program nogensinde.
Husk at drikke vand!
Hehe, mon ikke Dee Snider kunne agere stand-in for Sjæriffen, i hans og Bosses ulykkelige kærlighedaffære?
Jeg skal se Maiden når jeg kommer hjem fra familie-ferie. Så domestikeret er jeg. Det er ellers et OK program, kunne man finde tiden til det.
Snak du bare udenom, du troløse skøge.
Annonce