Jeg bifalder ikke disse overfald, Merc. Come on, Dee Snider?... en skadinavisk udseende mandehore som jeg, kan gøre det bedre. Ikke engang en Dave Mustaine kunne du trække op af hatten, bare for at pynte lidt på mit selvværd?
Snak
tors 27. mar 2014
Ja, at vågne ved siden af Pennywise, er sikkert godt for mit blodtryk. Jeg tror at det er en career ender. Man bliver aldrig ren efter det, især hvis han nonchalant glider under din nye silkedyne, i sine herretrusser fra 80´erne.
Mon man skal prøve at snige sig ind på Finnegans i Bergen, når Maiden gæster.
http://www.buzzfeed.com/…ian-bar-tab
Bergen er en fugtig by, får pludselig en helt anden mening.
Mon man skal prøve at snige sig ind på Finnegans i Bergen, når Maiden gæster.
http://www.buzzfeed.com/…ian-bar-tab
Bergen er en fugtig by, får pludselig en helt anden mening.
tors 27. mar 2014
I coveret til Live after Death er der en liste over alt det de har sat til livs igennem turnéen. Den ligner lidt den kvittering x antal dage turnéen varede. Tørstige drenge.
tors 27. mar 2014
Ja, jeg snakkede med Fredrik som typisk står på Finnegans. Det var vist stamværtshuset sidst de var i byen, men de skulle have været ret hyggelige at have med at gøre. Tørstige, men hyggelige. 20k på en hverdag er en fin dag, og når det i teorien bare er på èn kunde, endnu mere så. Jeg husker at Bergens Tidende førte historien og flere af de kristne tosser, havde lidt at gå op i, når nu The Devil var i byen. Alle fik deres.
Jeg ser frem til koncerten i Juni.
Jeg ser frem til koncerten i Juni.
Redigerettors 27. mar 2014
Jeg tager på Copenhell, men jeg bliver nok bag scenen end foran. Desuden, så er power-mætl den bedste og blødeste introduktion til metal. Så det er sgu helt fint at høre power-metal. (Rhapsody er dog det eneste band som får mine ører til at bløde som ét i helvede!)
Er der nogle af jer dødsmetæl/black(Sheriff?)-bois som har hørt Behemoth´s nyeste skive "The Satanist"?
Det er egentlig rimelig fedt, at der røg en anmeldelse af deres skive på politiken: http://politiken.dk/kult…stremmetal/
Nocturnal - Rising Demons
Er der nogle af jer dødsmetæl/black(Sheriff?)-bois som har hørt Behemoth´s nyeste skive "The Satanist"?
Det er egentlig rimelig fedt, at der røg en anmeldelse af deres skive på politiken: http://politiken.dk/kult…stremmetal/
Nocturnal - Rising Demons
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2
-A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé)
Grêmio fan, KUN GRÊMIO:
https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
tors 27. mar 2014
Er der nogle af jer dødsmetæl/black(Sheriff?)-bois som har hørt Behemoth´s nyeste skive "The Satanist"?
Ja, det holder generelt et ganske fornuftigt niveau og bliver med garanti en af de bedre metaludgivelser i 2014.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
tors 27. mar 2014
Peste Noire - La sanie des siècles - panégyrique de la dégénérescence
https://www.youtube.com/…ZJCiGql4cpM
Der er formodentlig blot 5 personer i Danmark, der er trve nok til at høre Peste Noire´s La sanie des siècles - panégyrique de la dégénérescence.
https://www.youtube.com/…ZJCiGql4cpM
Der er formodentlig blot 5 personer i Danmark, der er trve nok til at høre Peste Noire´s La sanie des siècles - panégyrique de la dégénérescence.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
tors 27. mar 2014
Winger - Seventeen
https://www.youtube.com/…GlN3oEjMpUQ
Der er formodentlig blot 4 personer i Danmark, der er trve nok til at høre Winger´s Seventeen.
https://www.youtube.com/…GlN3oEjMpUQ
Der er formodentlig blot 4 personer i Danmark, der er trve nok til at høre Winger´s Seventeen.
Husk at drikke vand!