Ruins of Beverast - Rain Upon the Impure
https://www.youtube.com/…tqpC92yFe0IRain Upon er så gennemført fedt og uendeligt ondt.
Albummet er faktisk rated 1 på siden top 100 black metal albums. Det er jeg ikke enig i, men det er meget vel det bedste black metal album indenfor de sidste 10 år.
Og det er altså i stærk konkurrence med Taakes to mesterværker, Blut aus Nord, Peste Noire, Darkspace, Lunar Aurora, Drudkhs absurd fede Autumn Aurora, Nokturnals Voice of Steel m.v.
Det her album er højborgen af tysk black metal, og en værdig tronarving til Nargaroth.