Snak

Mere indhold efter annoncen
Winger giver mig halsbrand.

Jeg magter ikke glammetal.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Jeg kan nu godt li´ et par af deres sange, selvom de er meget corny.
Husk at drikke vand!
Der er formodentlig blot 4 personer i Danmark, der er svanset nok til at høre Winger´s Seventeen.


Rettet.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Haha, Winger og Theme Song For Joey Buttafuoco. Mon han stadig er olm på Beavis & Butt-Head?

Wussies!
Sheriff, vi er enige igen.

Hold me, I´m scared.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Ruins of Beverast - Rain Upon the Impure
https://www.youtube.com/…tqpC92yFe0I


Rain Upon er så gennemført fedt og uendeligt ondt.

Albummet er faktisk rated 1 på siden top 100 black metal albums. Det er jeg ikke enig i, men det er meget vel det bedste black metal album indenfor de sidste 10 år.

Og det er altså i stærk konkurrence med Taakes to mesterværker, Blut aus Nord, Peste Noire, Darkspace, Lunar Aurora, Drudkhs absurd fede Autumn Aurora, Nokturnals Voice of Steel m.v.

Det her album er højborgen af tysk black metal, og en værdig tronarving til Nargaroth.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@FD

Sheriff, vi er enige igen.



Ja, en gang i mellem lykkes det, men er du mand nok til Ruins of Beverast?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Sheriffen

Vi er nu betydelig flere end 4, der er vilde med den nede på Heaven Gay Bar.

@Bosse

Jeg tror, han har tilgivet Mike Judge. Det var trods alt den fedeste karakter, der havde en Winger-shirt på i Beavis and Butt-Head.
Husk at drikke vand!
Var det ikke en anden end Judge der var Stewart i sin tid, i starten om ikke andet? Anyway, jeg så et interview med en meget forsmået Kip, hvor det ikke lod til at han helt var ovre det. Hans karriere har desuden taget en ret interessant drejning. Han laver vist klassisk musik nu, efter Karma blev udgivet for nogle år siden.
Ja, er det i orden, hvis jeg giver det et lyt i morgen en gang - det er lige halvt langt nok så sent på aften.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce