Jeg har smidt Angantyrs album "Hævn" på, der indledes med nummeret "Et Varsel om Død", der også er skivens bedste.
Albummet er dog særdeles helstøbt og noget af det bedste, der er leveret fra den danske metalscene.
https://www.youtube.com/…ShaQyIhUwZ0
Albummet er dog særdeles helstøbt og noget af det bedste, der er leveret fra den danske metalscene.
https://www.youtube.com/…ShaQyIhUwZ0
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]