Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg har smidt Angantyrs album "Hævn" på, der indledes med nummeret "Et Varsel om Død", der også er skivens bedste.

Albummet er dog særdeles helstøbt og noget af det bedste, der er leveret fra den danske metalscene.

https://www.youtube.com/…ShaQyIhUwZ0
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg nupper sgu en omgang Necrophagist fordi jeg, uheldigvis, kom i tanker om at det nok heller ikke bliver i år der kommer en ny plade fra deres hånd.

Necrophagist - Fermented Offal Discharge
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
@Bosse

De nye drenge herinde er alt for langt ude. Hvad fanden skete der med gode gamle Masterplan?
Jeg ved det ikke. Pludselig vælter det frem med solbrune Metal-hipstere som siger at jeg er gammel og fizzet.

Masterplan er i konstant udvikling. Jeg synes de skifter besætning hele tiden. Kan jeg friste med noget Finntroll:

http://www.youtube.com/w…jvckmjWQemc

Norrønt LARP-Metal, som nok skal få os på god fod med Sjæriffen.
Hopper på Finntroll vognen og hører det 3. år yngre album.. Sjovt nok, lige præcis den her sang fik mig ind i Finntroll.

Finntroll - Trollhammaren
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Tager sgu lige en omgang med det ypperste melodeath som findes i denne verden. Intet har sgu nået herop endnu..

At the Gates - Slaughter Of the Soul
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Jeg hopper med på folk metal-vognen.

Equilibrium - Wingthors Hammer
https://www.youtube.com/…Yg2XsU30Fy4
Husk at drikke vand!
Wuhuu folk fisser:


Empyrium - A Wintersunset (album)


En af de absolut vigtigste udgivelser indenfor genren, selvom det ikke 100% er folk. Ulf Theodor Schwadorf er fantastisk, og Empyrium er i min alle tiders top 4.

Deres første tre albums holder et uhørt højt niveau, og hvis man ikke kan græde til numre som Many Moons Ago over et glas cognac, har man intet hjerte.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Deres første tre albums holder et uhørt højt niveau, og hvis man ikke kan græde til numre som Many Moons Ago over et glas cognac, har man intet hjerte.

Du er bare så utroligt lidt metal.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi

Du er bare så utroligt lidt metal.



Ja, jeg skal også ud og drikke feinschmecker øl i aften, og i morgen går turen til outletmesse i Bellacenteret.

Så bliver det vist ikke mindre heavy.

Men smid Empyrium på stereoet akompagnieret af en baggrund footage af Game of Thrones, det vil fylde din sjæl med glæde og tro på en bedre verden.


Empyrium - Mourners (gulvet er helt vådt af sæd og tårer)
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Annonce