Jeg synes sgu efterhånden at alt hvad du smider op er i din top 5, Sjærif.
Snak
fre 28. mar 2014
Jeg synes sgu efterhånden at alt hvad du smider op er i din top 5, Sjærif.
Nu er Chuck Norris og Sheriffen også de eneste, der kan lave en Top 5 med mere end 5 ting.
Nu er Chuck Norris og Sheriffen også de eneste, der kan lave en Top 5 med mere end 5 ting.
Husk at drikke vand!
fre 28. mar 2014
@Merc
Det er fordi, jeg har uendeligt mange top 5 lister :D
Top 5 Band
Top 5 Album
Top 5 BM album
Top 5 BM album indenfor de sidste 10 år
Top 5 Nordisk BM album
Top 5 Fransk BM album
Top 5 Satanisk BM bands
Top 5 Everything
Men husk også, at jeg kan nævne 5 navne, når det er en top 5 ;-)
Empyrium er majestætisk og samtidig poetisk. Indrøm det, tølper!
Empyrium - Wehmut
https://www.youtube.com/…B79193F8E98
Det er fordi, jeg har uendeligt mange top 5 lister :D
Top 5 Band
Top 5 Album
Top 5 BM album
Top 5 BM album indenfor de sidste 10 år
Top 5 Nordisk BM album
Top 5 Fransk BM album
Top 5 Satanisk BM bands
Top 5 Everything
Men husk også, at jeg kan nævne 5 navne, når det er en top 5 ;-)
Empyrium er majestætisk og samtidig poetisk. Indrøm det, tølper!
Empyrium - Wehmut
https://www.youtube.com/…B79193F8E98
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
fre 28. mar 2014
Nå, nu har vi vist også fået tilstrækkelig med kærlighed i dag.
Lad onskaben flyde:
Nargaroth - The day Burzum killed Mayhem
https://www.youtube.com/…Y7lxanOzQCY
Det er ikke et godt nummer, men det er så ondt, at det alligevel er godt.
Lad onskaben flyde:
Nargaroth - The day Burzum killed Mayhem
https://www.youtube.com/…Y7lxanOzQCY
Det er ikke et godt nummer, men det er så ondt, at det alligevel er godt.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
fre 28. mar 2014
Alestorm - Shipwrecked
https://www.youtube.com/…ggyC0FOzqHM
De er på min Top 5 over skotske folk metal bands, som har en forsanger, der hedder Christopher.
https://www.youtube.com/…ggyC0FOzqHM
De er på min Top 5 over skotske folk metal bands, som har en forsanger, der hedder Christopher.
Husk at drikke vand!
fre 28. mar 2014
Hvad er de andre fire? ;)
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Redigeretlør 29. mar 2014
Skal I fisser ikke snart til Van Halen koncert sammen?
God Seed - Prosperity and Beauty
https://www.youtube.com/…Cv4tEUqKAeI
Det her nummer er så utilgiveligt ondt, at der dør en fe, hver gang det spilles.
Derfor smider jeg lortet på repeat. Fuck Klokkeblomst, den sæk!
En fantastisk måde at starte dagen. Nu vil jeg snart i bad og tage til tøseshopping i Bellacenteret iført spandex og corpse paint.
God Seed - Prosperity and Beauty
https://www.youtube.com/…Cv4tEUqKAeI
Det her nummer er så utilgiveligt ondt, at der dør en fe, hver gang det spilles.
Derfor smider jeg lortet på repeat. Fuck Klokkeblomst, den sæk!
En fantastisk måde at starte dagen. Nu vil jeg snart i bad og tage til tøseshopping i Bellacenteret iført spandex og corpse paint.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
Redigeretlør 29. mar 2014
Skal I fisser ikke snart til Van Halen koncert sammen?
Van Halen? Det lyder som en god idé.
Jeg får helt lyst til at høre den her:
Van Halen - Ain´t Talkin´ ´Bout Love
https://www.youtube.com/…SuyvT8nFMLY
Det er svært at undgå at få stiv dolk af den intro.
Van Halen? Det lyder som en god idé.
Jeg får helt lyst til at høre den her:
Van Halen - Ain´t Talkin´ ´Bout Love
https://www.youtube.com/…SuyvT8nFMLY
Det er svært at undgå at få stiv dolk af den intro.
Husk at drikke vand!