Alkmaar virker nu at være fint til mig, jeg kunne også godt tænke mig at følge Hollandsk fodbold lidt tættere, så det havde været fint at komme til en kamp.
Jeg kan fortælle, at jeg desværre ikke rammer ostefestivalen ;)
Jeg kan fortælle, at jeg desværre ikke rammer ostefestivalen ;)
Wise Men Say...