Snak

Mere indhold efter annoncen
Alkmaar virker nu at være fint til mig, jeg kunne også godt tænke mig at følge Hollandsk fodbold lidt tættere, så det havde været fint at komme til en kamp.

Jeg kan fortælle, at jeg desværre ikke rammer ostefestivalen ;)
Wise Men Say...
Tja, der er jo rigeligt med muligheder i eller en time fra Amsterdam, hvis det bare er fodbold, den skal stå på.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mortiis - Vanderen´s Sang


Han er en fræk fyr. Dungeon musik.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Iron Maiden - Brave New World
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Iron Maiden - Brave New World

Et helt igennem sublimt album. Det er sjældent, de gamle 80´er-bands udgiver noget, der er værd at bruge tid på, efter de har haft deres storhedstid, men dette album er helt på højde med de legendariske albums, de udgav i 80´erne og et af de bedste metal-albums, der er udgivet efter årtusindeskiftet.
Husk at drikke vand!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Spøjst, sad netop og hørte denne mens jeg nørklede med dagens sidste arbejde;

https://www.youtube.com/…c5Sy_1Pyt74
@MBK

Du har Dickinson tilbage på det album. Jeg kunne også godt lide Virtual XI, mest grundet det melodiske, men teksterne vandt på at han returnerede.
(troede lige Iron Maiden havde lavet en sang om Emily Dickinson, det havde de så ikke, skuffet)
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Du leder efter Grand Astoria, hipstersvin, men det hører dårligt til denne tråd;

https://www.youtube.com/…61K1GaCcGfU

Du kan godt få lov at sige at du opdagede det.
Denne tråd er nok mere Poe med et snert af Lowecraft end Dickinson anyway. Meget bedre.
Annonce