Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg hørte Grand Astoria før de blev dannet.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Denne tråd er nok mere Poe med et snert af Lowecraft end Dickinson anyway.


Conan the Barbarian med en snert af Jønke?
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Haha, Merc dræber dig. Death by a thousand paper cuts, og det bliver med en døv Jo Nesbø krimi, dit ugudelige utyske.
Merc ka tage det, en halv times Pantera i bar overkrop foran spejlet og en pude at slå i, så er han frisk igen.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Hvem er ikke det?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Skal Merc stå foran spejlet og se på sin halvnøgne krop i en halv time, laver han en Maude.

Og jeg undskylder ikke Merc. Du kan pege fingeren efter din normale døgnrytme.
Hva fa´en, er der fint besøg af hiphop-gæster?

Jeg kører bil, er senil
Jeg ta´r en lur, går tur
Hep hep
Jeg bulldozer, kosher
Drejer nøglen om med venstre hånd

Peace out brother!

Nåh?
Hørte dette nummer igår :

https://www.youtube.com/…2NzA4XLjRaM

10min senere kunne jeg læse på EB at forsangeren var død, har i nogle ønsker?
Wise Men Say...
Og hvad dig angår, du vittige Eddie Skoller, så ved vi alle at hvis din konservatisme ikke var blevet udfordret, havde du stadig været stavnsbundet som bondekarl på Carl Holsts herregård i hans Store Sydjyske Rige.
Nåh, vampyren sover sin ni-minutters-søvn?
Annonce