Snak

Mere indhold efter annoncen
@Bosse

Spøjst, sad netop og hørte denne mens jeg nørklede med dagens sidste arbejde;



Rimelig vattet at være færdig før 02.30. Føj, jeg håber du væmmes ved dig selv.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Horn - Naturkraft


Må straffen ramme alle hiphop svinene!
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mercer, der mangler Vestegnen-referencer og lidt om hvordan du medsamt dit crew myrder Mr. Spock med rim, men potentialet fornægter sig ikke.
http://media.balls.ie/uploads/2013/10/Tambourine.gif
Horn - Marsjerende


Skræmmende at man fristet til at høre musik, der er under 10 år gammelt. Alle burde kun høre musik fra perioden 1994-1995.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
@Sjæriff

Og så var det primært fordi jeg havde forlagt nogle filer på computeren, hvilket vel gør det endnu mere vattet.

@Merc

Løb du tør for mana efter Spock og Tulipanperkeren?
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Digger du ikke mine rhymes, Bozzy?

Du må bare indse at jeg er med Sjæriffen nu. Vi gnider lystigt glans, selvom jeg må tilstå at hans corpse paint er et rip-off af King Diamond´s, og at hans falsetrepetition af dagens regnskab bliver lidt triviel.
´Falsetrepetition´ er mit nye yndlingsord. Tak, Merc!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Ah, du er på èn af Sjæriffens top 5, med andre ord.
You´re welcome, Tulip boy.
Bosse, vi må jo nok bare indse at Sjæriffen er promiskuøs som en anden hankat. Lidt for liberal med glansgnubberiet.
Annonce