Snak

Mere indhold efter annoncen
Judas Priest - Judas Rising

https://www.youtube.com/…4jazmdoxlpY

Selvom det er et ret nyt nummer med dem, så er det nu stadigvæk en favorit her.

JUDAS IS RISING!
Wise Men Say...
Napalm Death til Hardcore Showdown i Amager Bio, det sgu herligt.
What`s the matter Harry?!
Napalm Death er sgu et meget fedt band. Jeg var på Wacken i 2012, hvor Barney fra Napalm Death kom ind under Volbeat-koncerten og sang Evelyn sammen med Michael Poulsen. Det var virkelig fedt.

http://www.youtube.com/w…xuSQFk12Nwo
Husk at drikke vand!
Hey, kender I Agents of Oblivion? Pissefedt band. Tjek Hangman´s Daughter ud. Ses!
Det er faktisk det fedeste i hele verden. Jeg hører det konstant samtidig med, at jeg gokker til billeder af Luke Perry.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Haha, Luke.
@MBK

Et helt igennem sublimt album. Det er sjældent, de gamle 80´er-bands udgiver noget, der er værd at bruge tid på, efter de har haft deres storhedstid, men dette album er helt på højde med de legendariske albums, de udgav i 80´erne og et af de bedste metal-albums, der er udgivet efter årtusindeskiftet.

Jeg kan ikke andet end at være fuldstændig enig med dig. Desuden, så digger jeg at Maiden var inspireret af Aldous Huxley´s bog "Brace New World".
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Tag mig tilbage, Sjæriff!

http://www.youtube.com/w…zqq3tW3iACw
Hav lidt selvrespekt. Han er Milan-fan.
Ja, Berlusconi og for stolt til bestikkelse. Klart. Du har ikke en chance her, min "på vej til funktionærstilling"-orienterede ven. Der er kræfter på spil du slet ikke forstår.
Annonce