@MBK
Et helt igennem sublimt album. Det er sjældent, de gamle 80´er-bands udgiver noget, der er værd at bruge tid på, efter de har haft deres storhedstid, men dette album er helt på højde med de legendariske albums, de udgav i 80´erne og et af de bedste metal-albums, der er udgivet efter årtusindeskiftet.
Jeg kan ikke andet end at være fuldstændig enig med dig. Desuden, så digger jeg at Maiden var inspireret af Aldous Huxley´s bog "Brace New World".
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2
-A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé)
Grêmio fan, KUN GRÊMIO:
https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg