@Mercenary
Desværre jo. Jeg bruger desværre Spotify, som synes det er voldsomt smart at have alle cd´er i deres remastered version. Jeg har bare ikke noget CD-anlæg som kan spille min Rust in Peace-CD.. Det lyder da nærmest deja-vú agtigt?!
Mustaine er en spasser. Et geni under hans guld-periode. Nu er han bare et skvat. Hans gamle materiale bliver dog aldrig glemt. Det er fandme noget af det bedste thrash, jeg mindes.
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2
-A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé)
Grêmio fan, KUN GRÊMIO:
https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg