Snak

Mere indhold efter annoncen
Er der andre numre at have sådanne dyst til!?
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Npato.

Men ikke den remasterede version, vel? Jeg hader den forfængelige mands behov for at efterrationalisere på perfekte værker. Han er i øvrigt blevet mere og mere uacceptabel med alderen.
Jeg så desuden nogle af Aerosmiths gamle videoer. Det slår mig at Alicia Silverstone var ganske fræk og en hyppig genganger, men Liv Tyler, forhelvede! Hun er jo overjordisk, selvom D.B.R. tørt ville stille kaffen fra sig og downvote hendes patter, for så at klæde sig på og finde nøglerne til gravkoen.
@Flying

Jeg er fra dengang man kunne leje en NES 8-bit i den lokale døgner. Her er godnatsangen fra to af mine barnepiger:

https://www.youtube.com/…6V2lXXveEXg

https://www.youtube.com/…uyMKWJ5e1kg
@Bossse

Nej, dog ikke. Det lyder bare mindre fimset at påstå det end at sige, man som fuldvoksne mænd mødes og hører den og Mr. Big´s "To Be With You" over en kop Earl Grey.
Husk at drikke vand!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
"To be with you" burde spilles i alle landets swingerklubber.
@Mercenary

Desværre jo. Jeg bruger desværre Spotify, som synes det er voldsomt smart at have alle cd´er i deres remastered version. Jeg har bare ikke noget CD-anlæg som kan spille min Rust in Peace-CD.. Det lyder da nærmest deja-vú agtigt?!

Mustaine er en spasser. Et geni under hans guld-periode. Nu er han bare et skvat. Hans gamle materiale bliver dog aldrig glemt. Det er fandme noget af det bedste thrash, jeg mindes.
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2 -A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé) Grêmio fan, KUN GRÊMIO: https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
Det er lidt før min tid, selvom jeg svagt husker Street Fighter II på min fætters Nintento. Good times! Blanka var et bæst - bogstaveligt talt.

https://www.youtube.com/…lGSKZgEnbYI
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
@Npato

Det er nemlig også problemet for mig, når jeg ryger i Megadeth-mode. Det kan være svært at opdrive originalerne.
@ NPato

Wake Up Dead fra første album har én af de bedste riffs i metal, period.

Det kommer ved cirka 1:24. Klasse.

https://www.youtube.com/…4kSvN1dQjxc

Breakdownet ved 3:00 er fanme også godt.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Annonce