Snak
ons 2. apr 2014
Haha, desværre :) jeg har altid været velsignet med PC, og ikke konsol.
Jeg havde dog European Championship 1992 - 2-dimensionelt, og spillerne havde ingen navne. Men hey, det var fedt!
https://www.youtube.com/…WTfjh2KypMc
Jeg havde dog European Championship 1992 - 2-dimensionelt, og spillerne havde ingen navne. Men hey, det var fedt!
https://www.youtube.com/…WTfjh2KypMc
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Redigeretons 2. apr 2014
Efter min snak med Merc forleden, er min forelskelse i Iron Maiden blomstret helt op igen!
https://www.youtube.com/…TmAnjlQbRSE
https://www.youtube.com/…p_bSXXK5nPs
Steve Harris er den flotteste mand i metal.
https://www.youtube.com/…TmAnjlQbRSE
https://www.youtube.com/…p_bSXXK5nPs
Steve Harris er den flotteste mand i metal.
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Redigeretons 2. apr 2014
@Flying Dutchman
Det er lidt før min tid, selvom jeg svagt husker Street Fighter II på min fætters Nintento. Good times! Blanka var et bæst - bogstaveligt talt.
Hehe, gode gamle Steet Fighter til Super Nintendo. Hvor har jeg slået mange timer ihjel med det spil.
Der er i øvrigt en YouTube-kunstner, der har lavet en metal-udgave af Ken´s kendingsmelodi. Ganske solidt.
http://www.youtube.com/w…7Tla5BRf7f0
Det er lidt før min tid, selvom jeg svagt husker Street Fighter II på min fætters Nintento. Good times! Blanka var et bæst - bogstaveligt talt.
Hehe, gode gamle Steet Fighter til Super Nintendo. Hvor har jeg slået mange timer ihjel med det spil.
Der er i øvrigt en YouTube-kunstner, der har lavet en metal-udgave af Ken´s kendingsmelodi. Ganske solidt.
http://www.youtube.com/w…7Tla5BRf7f0
Husk at drikke vand!
Redigeretons 2. apr 2014
@Mercenary
Uhauha, tænk når en rookie køber Megadeth´s skiver og hører deres ny poleret bullshit. Så begynder det at blive hjerteskærrende..
@Flying
Peace Sells var min første thrash cd, jeg erhvervede..
Mit udtryk efter den første gennemlytning?:
http://suptg.thisisnotat…9175708.gif
EDIT: Mere uoverskueligt;-)
Megadeth - Tornado Of Souls (Min yndlings Megadeth sang.. Holy fuck)
Uhauha, tænk når en rookie køber Megadeth´s skiver og hører deres ny poleret bullshit. Så begynder det at blive hjerteskærrende..
@Flying
Peace Sells var min første thrash cd, jeg erhvervede..
Mit udtryk efter den første gennemlytning?:
http://suptg.thisisnotat…9175708.gif
EDIT: Mere uoverskueligt;-)
Megadeth - Tornado Of Souls (Min yndlings Megadeth sang.. Holy fuck)
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2
-A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé)
Grêmio fan, KUN GRÊMIO:
https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
ons 2. apr 2014
Meget heldigt - ellers var du sikkert en Belieber i dag ;)
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Redigeretons 2. apr 2014
Steve Harris er den flotteste mand i metal.
Ja, på den måde komplimenterer de begge ender af skalaen, ikke Nicko?
Jeg kan spæde til med en lille anekdote fra Aalborg faktisk, Flying. Jeg sad på intet mindre end Mallorca Bar med en studiekammerat. Pludselig, imens han sidder og ævler, fanges mit blik af et par fyre ret langt ude i horisonten. Jeg afbryder og siger "Hold kæft for et par Iron Maiden-typer, der går der", sådan lidt i sjov. De kommer nærmere og nærmere, og så er det kraftedme Murray, den ene, på en slags sightseeing. Om det var den populære Kennedy-arkade eller det fantastiske banegårdsbyggeri, tør jeg ikke sige. De kom, overraskende nok, ikke ind på Mallorca Bar.
Jeg havde svedt ud at de spillede i Aalborg den aften.
Ja, på den måde komplimenterer de begge ender af skalaen, ikke Nicko?
Jeg kan spæde til med en lille anekdote fra Aalborg faktisk, Flying. Jeg sad på intet mindre end Mallorca Bar med en studiekammerat. Pludselig, imens han sidder og ævler, fanges mit blik af et par fyre ret langt ude i horisonten. Jeg afbryder og siger "Hold kæft for et par Iron Maiden-typer, der går der", sådan lidt i sjov. De kommer nærmere og nærmere, og så er det kraftedme Murray, den ene, på en slags sightseeing. Om det var den populære Kennedy-arkade eller det fantastiske banegårdsbyggeri, tør jeg ikke sige. De kom, overraskende nok, ikke ind på Mallorca Bar.
Jeg havde svedt ud at de spillede i Aalborg den aften.
ons 2. apr 2014
Hvem er ikke Belieber disse dage? Jeg tænker da hvis han begyndte at brændte et par kirker ned, gik med corpse paint og sang lidt om ´hvor hårdt livet var?´.. Så kunne jeg da godt forestille mig Sheriffen give ham en chance..
Hvorfor skulle vi andre så ikke gøre det samme?;-)
Hvorfor skulle vi andre så ikke gøre det samme?;-)
BRASSER PODCASTEN: https://itunes.apple.com/us/podcast/brasserbold/id1084900607?mt=2
-A Seleção Brasileira og Brasiliansk fodbold! (Garrincha > Pelé)
Grêmio fan, KUN GRÊMIO:
https://i.ytimg.com/vi/NwzoNF7bujA/maxresdefault.jpg
ons 2. apr 2014
Det er vel også kun i Jantelovens Højborg, at Iron Maiden bandmedlemmer kan går frit rundt, og stirre lidt på byen. Dejligt! Mallorca Bar er også dejligt!
Og nej, Nicko McBrain er ikke den kønneste fyr. Men han er sjov!
Og nej, Nicko McBrain er ikke den kønneste fyr. Men han er sjov!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi