Halford var for vild i 70´erne og 80´erne. Min personlige favorit er The Ripper. Hans skrig i begyndelse er for awesome :)
https://www.youtube.com/…lriWlHZAy8A
https://www.youtube.com/…lriWlHZAy8A
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi