Snak

Mere indhold efter annoncen
Devin Townsend er fortsat for cool til denne branche:

https://www.youtube.com/…nubJjB95VdY
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mayhem - Funeral Fog


Efter at have hørt hele Myssteriis Dom Santhanas, er damerne altid klar på en gang bukkake.
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Hehe Sherif. Jeg kom uvilkårligt til at tænke på dig.

http://m.heltnormalt.dk/…/2014/04/05
Lidt gammelt metal til weekenden!

https://www.youtube.com/…zxreo-wbb4c

Jaja, det er Judas Priest igen.
Wise Men Say...
Jeg er opvokset med Priest som hofband, men Turbo er sgu ikke min favorit. Kommerciel synthesizerlyd og pudelhår. Titelnummeret er dog rigtig fedt. Også teksten.

Priest.... Live! har jeg dog altid elsket.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Svartsot- Spigrene

https://www.youtube.com/…qqOhnIXKv1E

Apropos folk.
What`s the matter Harry?!
Turbo er nok også det mest udskældte Judas Priest-album. Personligt synes jeg, det er et udmærket album, men jeg er også stor fan af glam metal, så jeg forstår godt, de traditionelle Judas Priest-fans ikke bryder sig om det. Jeg elsker dog hele Judas Priests katalog. Fra den traditionelle heavy metal, de lagde ud med i midten af 70´erne, NWOBHM-stilen i starten af 80´erne, deres korte glam-periode og speed metal-perlen Painkiller. Judas Priest mestre hele spektret inden for metal.
Husk at drikke vand!
Ja, det er meget fedt at der er en klar progression igennem karrieren. De har aldrig kopieret det forrige album.
Er lige kommet hjem fra pladebørs med en førstetryks Number Of The Beast og Fly By Night - oh happy day!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza Triplete Solo Noi
Mere Svensk.......................

Amon Amarth - Destroyer of the Universe!!!1

https://www.youtube.com/…5aaOqUYG8Tw

Wise Men Say...
Annonce