FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
Snak
lør 5. apr 2014
Mayhem - Funeral Fog
Efter at have hørt hele Myssteriis Dom Santhanas, er damerne altid klar på en gang bukkake.
Efter at have hørt hele Myssteriis Dom Santhanas, er damerne altid klar på en gang bukkake.
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
lør 5. apr 2014
Lidt gammelt metal til weekenden!
https://www.youtube.com/…zxreo-wbb4c
Jaja, det er Judas Priest igen.
https://www.youtube.com/…zxreo-wbb4c
Jaja, det er Judas Priest igen.
Wise Men Say...
lør 5. apr 2014
Jeg er opvokset med Priest som hofband, men Turbo er sgu ikke min favorit. Kommerciel synthesizerlyd og pudelhår. Titelnummeret er dog rigtig fedt. Også teksten.
Priest.... Live! har jeg dog altid elsket.
Priest.... Live! har jeg dog altid elsket.
lør 5. apr 2014
Turbo er nok også det mest udskældte Judas Priest-album. Personligt synes jeg, det er et udmærket album, men jeg er også stor fan af glam metal, så jeg forstår godt, de traditionelle Judas Priest-fans ikke bryder sig om det. Jeg elsker dog hele Judas Priests katalog. Fra den traditionelle heavy metal, de lagde ud med i midten af 70´erne, NWOBHM-stilen i starten af 80´erne, deres korte glam-periode og speed metal-perlen Painkiller. Judas Priest mestre hele spektret inden for metal.
Husk at drikke vand!
lør 5. apr 2014
Ja, det er meget fedt at der er en klar progression igennem karrieren. De har aldrig kopieret det forrige album.
søn 6. apr 2014
Er lige kommet hjem fra pladebørs med en førstetryks Number Of The Beast og Fly By Night - oh happy day!
FC Internazionale - Stadio Giuseppe Meazza
Triplete Solo Noi
man 7. apr 2014
Mere Svensk.......................
Amon Amarth - Destroyer of the Universe!!!1
https://www.youtube.com/…5aaOqUYG8Tw
Amon Amarth - Destroyer of the Universe!!!1
https://www.youtube.com/…5aaOqUYG8Tw
Wise Men Say...