Snak

Mere indhold efter annoncen
Tja, deres tid er nok ved at være over. Der er mange af de gamle hard rock og heavy metal-bands, der er ved at trække sig tilbage. Det bliver virkelig mærkeligt for en heavy metal-nostalgiker som mig, når alle de gamle bands fra 70´erne og 80´erne ikke længere er her, og der kun er alt det nymodens tæppebankermusik tilbage.

Apropos gamle heavy metal-bands, så spiller Saxon og Skid Row i Amager Bio den 12. november. Jeg siger "ja tak".
Husk at drikke vand!
Accept kommer forbi Amager Bio den 19. september:

http://blastbeast.dk/201…ager-bio-2/

Hvor bliver det bare kodylt! BALLS TO THE WALL!
Husk at drikke vand!
Midt i snakken om de gamle kommer her noget nyt:
https://www.youtube.com/…jzOV8W7o6JQ
Warfect - Drone Wars
Hele pladen er en lækker omgang thrash som vor mor lavede den.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Var det for kliché at smide Lady in Black på?
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Jeg tænkte mere Look at Yourself. Orgel!
In Flames - Touch Of Red

https://www.youtube.com/…T6GwRBxgTls

Jeg ELSKER starten på nummeret, altså omkring 1.min! Godt med smæk på, Eagles trøje og langhårede svenskere.
Wise Men Say...
Immortal - At the Heart of Winter
____________________________ [b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men. [/b]
Nile - Annihilation of the Wicked, pladen.
Lidt at gå til køjs på.
Juve per sempre! Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
Annonce