Snak
tirs 15. apr 2014
Tja, deres tid er nok ved at være over. Der er mange af de gamle hard rock og heavy metal-bands, der er ved at trække sig tilbage. Det bliver virkelig mærkeligt for en heavy metal-nostalgiker som mig, når alle de gamle bands fra 70´erne og 80´erne ikke længere er her, og der kun er alt det nymodens tæppebankermusik tilbage.
Apropos gamle heavy metal-bands, så spiller Saxon og Skid Row i Amager Bio den 12. november. Jeg siger "ja tak".
Apropos gamle heavy metal-bands, så spiller Saxon og Skid Row i Amager Bio den 12. november. Jeg siger "ja tak".
Husk at drikke vand!
søn 20. apr 2014
Accept kommer forbi Amager Bio den 19. september:
http://blastbeast.dk/201…ager-bio-2/
Hvor bliver det bare kodylt! BALLS TO THE WALL!
http://blastbeast.dk/201…ager-bio-2/
Hvor bliver det bare kodylt! BALLS TO THE WALL!
Husk at drikke vand!
søn 20. apr 2014
Midt i snakken om de gamle kommer her noget nyt:
https://www.youtube.com/…jzOV8W7o6JQ
Warfect - Drone Wars
Hele pladen er en lækker omgang thrash som vor mor lavede den.
https://www.youtube.com/…jzOV8W7o6JQ
Warfect - Drone Wars
Hele pladen er en lækker omgang thrash som vor mor lavede den.
Juve per sempre!
Kæmpe fan af Sergej Milinković-Savić
søn 20. apr 2014
Var det for kliché at smide Lady in Black på?
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]
man 21. apr 2014
In Flames - Touch Of Red
https://www.youtube.com/…T6GwRBxgTls
Jeg ELSKER starten på nummeret, altså omkring 1.min! Godt med smæk på, Eagles trøje og langhårede svenskere.
https://www.youtube.com/…T6GwRBxgTls
Jeg ELSKER starten på nummeret, altså omkring 1.min! Godt med smæk på, Eagles trøje og langhårede svenskere.
Wise Men Say...
man 21. apr 2014
Immortal - At the Heart of Winter
____________________________
[b]Now, we must all fear evil men. But there is another kind of evil which we must fear most, and that is the indifference of good men.
[/b]